6 هزار ایرانی ناگهان میلیاردر شدند ؟ | !اتفاق عجیب در یک بانک | + فیلم

بعد از واریز 40 میلیاردی به حساب، شهروند کرمانی و خبرهایی مبنی بر واریز پول به حساب 6 هزار نفر حال روابط عمومی بانک اینده می گوید که این تعداد 6 هزار نفری کم تر بوده اما تعداد دقیق آن هنوز مشخص نیست.

 6 هزار ایرانی ناگهان میلیاردر شدند ؟ | !اتفاق عجیب  در یک بانک |   + فیلم

 بعد از واریز ۴۰ میلیاردی به حساب، شهروند کرمانی و خبرهایی مبنی بر واریز پول به حساب ۶ هزار نفر حال روابط عمومی بانک اینده می گوید که این تعداد ۶ هزار نفری کم تر بوده اما تعداد دقیق آن هنوز مشخص نیست.

 در هفته گذشته گزارشات مختلفی از واریز پول میلیاردی به حساب برخی از شهروندان در بانک آینده دریافت شد که تعداد آنها زیاد بود اما بانک آینده تا امروز هنوز سکوت کرده بود و مشخص نیست این اتفاقی رخ داده یا مسائل پشت پرده ای دارد. که همین مسئله واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

واریز مبالغ نجومی به حساب شهروندانِ معمولی!

یک شهروند مشهدی در باره واریز مبلغ‌های نجومی ادعا کرده است: شبانه مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان به حسابم واریز شد که صبح آن برداشت شد.

گفته شده  که این اتفاق در همدان نیز رخ داده است

افکاری یکی از اعضای خانواده شهروند کرمانی که یک‌شبه مولتی‌میلیاردر شده است اظهار داشت: ساعت یک و سه دقیقه بامداد سوم بهمن‌ماه جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پول به حساب بانک آینده واریز شد. البته این مبلغ توسط رسانه‌ها رُند شده است و باید به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومانی که به حساب واریز شده، ۴ میلیارد تومان دیگر را هم اضافه کرد تا به رقم دقیق واریزی دست یابیم.  

واریز مبلغ‌های نجومی

واریز مبلغ‌های نجومی

اعتراف بانک آینده به واریزهای نامشخص

 در همین زمینه نیز اطلاعیه ای از سوی بانک آینده منتشر شده مبنی بر اینکه اخیراً برخی از مشتریان بانک آینده پیامکی گویای واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بوده؛ از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط، با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.

بانک آینده همواره در حفظ اعتبار نزد مشتریان عزیز خود، نهایت اهتمام را داشته و آن را در صدر سرمایه‌های خود می‌داند.

حال  صادقیان مسئول ارتباط با رسانه بانک آینده  درباره واریز ۴۰ میلیارد به حساب شهروند کرمانی، گفت: این اتفاق به دلیل خطای سیستمی رخ داده است و عملا هیچ پولی جابجا نشده و فقط اس ام اس واریز برای آن شخص ارسال شده است.

او ضمن رد این مسئله  که فرد توانسته آن پول را انتقال دهد تاکید کرد: چنین چیزی وجود ندارد و همانطور که در سایت نیز اعلام کردیم، تنها یک خطا سیستمی بوده است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 68747

ارسال نظر