محدودیت های فعالیت اصناف در مشهد برداشته شد

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: همه واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و بازارها و پاساژ ها از امروز می توانند در صورت رعایت مصرف بهینه و با حداقل میزان مصرفی سوخت فعالیت خود را در ساعات شب ادامه دهند.

محدودیت های فعالیت اصناف در مشهد برداشته شد

ایرنا نوشت: رییس اتاق اصناف مشهد گفت: همه واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و بازارها و پاساژ ها از امروز می توانند در صورت رعایت مصرف بهینه و با حداقل میزان مصرفی سوخت فعالیت خود را در ساعات شب ادامه دهند.

هادی مخملی افزود: پیرو مصوبات ستاد مدیریت انرژی استان از امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه همه واحدهای صنفی حاشیه خیابان های اصلی و فرعی شهر با رعایت کمترین میزان مصرف انرژی و صرفه جویی کامل و استفاده از حداکثر ۲۰ درصد از لامپ های موجود در مغازه، محدودیتی در خصوص ساعات فعالیت خود ندارند و بازگشایی آنها بلامانع است.

وی ادامه داد: خاموش کردن همه تابلوهای موجود و نئون های نصب شده بر سر در واحدهای صنوف اعم از ارائه دهندگان کالاهای ضروری و غیر ضروری الزامی است.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: استفاده از سیستم های گرمایشی مانند بخاری برقی و اسپیلت در واحدهای صنفی ممنوع است.

مخملی افزود: مجتمع های تجاری، مراکز خرید و پاساژها نیز با استفاده از سوخت جایگزین گاز شهری و با رعایت شرایط ذکر شده می توانند به فعالیت در ساعات کاری خود ادامه دهند.

به دلیل شدت سرما و یخبندان و محدودیتهای به وجود در استفاده از انرژی، واحدهای صنفی و مراکز تجاری خراسان رضوی به ویژه مشهد از ۲۱ دی ماه تاکنون با محدودیت در ساعات شب مواجه بودند به طوری که ابتدا تا ساعت ۲۰ و سپس تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت شدند.

حدود ۱۳۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67016

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر