خبر خوش برای صاحبان خودرو | عوارض خودرو را با تخفیف 20 درصدی پرداخت کنید

جزئیات تخفیف ۲۰ درصدی پرداخت عوارض سالیانه خودرو اعلام شد.

خبر خوش برای صاحبان خودرو | عوارض خودرو را با تخفیف 20 درصدی پرداخت کنید

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج از تخفیف ۲۰ درصدی جهت پرداخت عوارض خودرو تا پایان امسال خبر داد.

 علی خدابنده لو گفت: با توجه به این که از ابتدای امسال ماده ۲۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ که در خصوص عوارض سالیانه و آلایندگی بوده اجرایی شده است، ضروری است تا تمامی پرسنل از آن مطلع باشند.

او افزود: در صورت عدم پرداخت به موقع ۳۲ درصد جریمه دیرکرد سالیانه مطابق با (تبصره ۷ بند ب) قانون مذکور لحاظ خواهد شد و به جهت حمایت از تولید داخلی مأخذ محاسبات از یک و نیم هزارم قیمت فروش کارخانه به یک هزارم بر اساس بند الف ماده فوق الذکر کسر و همچنین برای نخستین بار (بر اساس تبصره ۶ ذیل بند ب) همان قانون تخفیف به میزان ۲۰ درصد در سال با پرداخت عوارض برای مالکان خودرو‌ها در سامانه عوارض خودرو شهرداری کرج لحاظ شده است.

خدابنده لو گفت: بر همین اساس کسانی که تا کنون موفق به پرداخت عوارض خودروی خود در امسال نشده‌اند به جهت بهره‌مندی از شرایط ایجاد شده و پیشگیری از جرائم می‌توانند با به همراه داشتن کارت سبز یا کارت ماشین و هرگونه سوابق مرتبط نسبت به پرداخت از طریق مراجعه به متصدیان عوارض خودرو در ستاد مرکز، مناطق شهرداری، دفاتر پلیس ۱۰+، پیشخوان دولت، سامانه کرج من و یا پرتال شهرداری به آدرس cars. karaj.ir اقدام و مفاصاحساب دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64106

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر