تکذیب یک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خصوص وضعیت توزیع بنزین سوپر و انتشار خبری مبنی بر عدم عرضه بنزین سوپر در مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

تکذیب یک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: خبر منتشرشده در خصوص عدم عرضه بنزین سوپر در مشهد تکذیب می‌شود زیرا روزانه حداقل در دو جایگاه در مشهد به صورت چرخشی بنزین سوپر توزیع می‌شود.

سید محمدجعفر قائمی طلب در خصوص وضعیت توزیع بنزین سوپر و انتشار خبری مبنی بر عدم عرضه بنزین سوپر در مشهد اظهار کرد: بنزین سوپر در مشهد در حال توزیع است و روزانه حداقل در دو جایگاه به صورت چرخشی بنزین سوپر توزیع می‌شود.

وی افزود: جایگاه‌ها در سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به صورت روزانه اعلام شده و شهروندان می‌توانند از این طریق از آدرس جایگاه‌ها مطلع شوند. در ۷ دی ماه که عرضه بنزین سوپر در مشهد از سر گرفته شد، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت ۶ جایگاه انتخاب و بعد از آن روزانه ۲ جایگاه به صورت چرخشی اقدام به عرضه بنزین سوپر می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: روزانه یک نفتکش وارد هر جایگاه شده و ۳۰ هزار لیتر بنزین سوپر به هر جایگاه عرضه می‌کند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64029

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر