نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده ایران امروز پنجشنبه 2 دی 1401 انجام شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده ایران امروز پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۱ انجام شد.

قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

در این مرحله از فروش ایران خودرو متقاضیان مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده شرکت کردند.

نتایج قرعه‌کشی پس از تایید از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، در این مرحله از فروش فوق العاده سورن پلاس دو گانه سوز و پارس‌ای ال ایکس با موتور XU۷P با موعد تحویل سه ماه عرضه شد.

ایران خودرو از ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه طرح فروش فوق‌العاده خودرو داشت که در آن به دو گروه از متقاضیان دو مدل خودرو عرضه می‌شود.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر و مالکان خودروهای فرسوده، دو گروهی هستند که می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کنند. همچنین در این طرح فروش فوق‌العاده، دو خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ال ایکس عرضه می‌شود. مدت تحویل این خودروها سه ماهه است و این خودروهای ثبت نامی اسفند ۱۴۰۱ به برندگان تعلق می‌گیرد.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61567

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر