ماجرای جنجالی حذف یارانه و کسر ۱۰۰ هزار تومان از یارانه آذر خانوارها چیست؟

حسینی می‌گوید: افرادی که ادعا می‌کنند این ماه ۱۰۰ هزار تومان از یارانه آنها کسر شده است، تا ماه‌های قبل جزو دهک یک تا ۳ بودند، اما به سبب آنکه دهک‌بندی امری پویاست، براساس تغییر دیتا، جزو دهک ۴ تا ۹ شناخته شدند.

ماجرای جنجالی حذف یارانه و کسر ۱۰۰ هزار تومان از یارانه آذر خانوارها چیست؟

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه اعلام کرد: افرادی که تا ماه پیش یارانه دریافت کردند، همچنان مشمول هستند و به هیچ عنوان یارانه آنها قطع نشده است.

طیبه حسینی گفت: با واریز ۱۴۲ مرحله یارانه معیشتی، آخرین قسط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا به مبلغ ۳۵ هزارتومان از حساب سرپرستان خانوار کسر شد.

بیشتر بخوانید: یارانه واریز شد | این افراد دو بار یارانه دریافت می‌کنند

به گفته او، خانوارهایی که ۲ مرحله تسهیلات کرونا را دریافت کردند، اقساط آن تا ۳۰ ماه آینده از یارانه معیشتی آنها کسر می شود.

حسینی می‌گوید: افرادی که ادعا می‌کنند این ماه ۱۰۰ هزار تومان از یارانه آنها کسر شده است، تا ماه‌های قبل جزو دهک یک تا ۳ بودند، اما به سبب آنکه دهک‌بندی امری پویاست، براساس تغییر دیتا، جزو دهک ۴ تا ۹ شناخته شدند.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: خانوارهایی که تا ماه پیش یارانه دریافت می‌کردند، همچنان مشمول یارانه هستند و یارانه هیچ خانواری قطع نشده است. تنها این احتمال وجود دارد که برخی افراد خانوار ازدواج کرده باشند که به سبب تغییر دهک‌بندی، یارانه آنها قطع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59398

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر