افزایش وام مسکن و زمین ایثارگران + مبلغ و جزئیات

بر اساس مصوبه دولت و سفر‌های استانی در قالب طرح جهش مسکن ۵ درصد از هر طرحی که برای تأمین مسکن احداث می‌شود، به ایثارگران تعلق پیدا می‌کند؛ ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود.

افزایش وام مسکن و زمین ایثارگران + مبلغ و جزئیات

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم کلنگ‌زنی طرح مسکونی هزار و ۱۵۶ واحدی سیاهکلاهان کرج اعلام کرد: ایثارگرانی که تاکنون از خدمات مسکن بهره‌مند نشده‌اند، برای دریافت تسهیلات دارای اولویت هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سقف تسهیلات مسکن ۴۰۰ میلیون در مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ، ۳۰۰ میلیون در سایر شهر‌ها و ۲۵۰ میلیون تومان در روستا‌ها تعیین شده است.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به دلیل تأمین زمین برای ایثارگران، گفت: استان البرز با همکاری راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین برای مسکن ایثارگران اقدام کرده است و اکنون کلنگ زنی طرح ساخت یک هزار و ۱۵۶ واحدی در سیاهکلان با مشارکت پیمانکار انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در استان البرز بیش از ۳۳۰۰ ایثارگر فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند و با کلنگ زنی این طرح حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد. بر این اساس مقرر شده است با سرمایه اولیه خود پیمانکار کار‌های مقدماتی انجام شود و در مرحله بعدی با استفاده از تسهیلات بانکی و مشارکت ایثارگران منازل این عزیزان آماده تحویل شود.

وی  گفت: یکی از برنامه‌های جدی دولت مردمی آیت الله رئیسی تأمین مسکن است به همین منظور سازمان‌های محوری مانند وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها مأموریت پیدا کرده‌اند که برای تأمین مسکن ذی‌نفعان خود تلاش کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: بر اساس مصوبه دولت و سفر‌های استانی در قالب طرح جهش مسکن ۵ درصد از هر طرحی که برای تأمین مسکن احداث می‌شود، به ایثارگران تعلق پیدا می‌کند؛ ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51002

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر