خبرهای خوب برای بازار خودرو/ از فروش قسطی تا کاهش قیمت

همچنین رشد 319 درصدی تولید خودروی کامل هم در رسانه های انعکاس گسترده ای داشت. اتفاقی که به نقل از مدیران وزارت صمت از آن با تعبیر عبور صنعت خودرو از دوران بحرانی تولید ناقص یاد شد. از جمله دیگر خبرهای جذاب این روزها بود.

خبرهای خوب برای بازار خودرو/ از فروش قسطی تا کاهش قیمت

 در حالی که زمان استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس برای هفته آینده تعیین شده، بازار خودرو با خبرهای خوب بمباران شد؛ از تولید خودروهای ۲۰۰ میلیون تومان تا واردات خودروهای ژاپنی و حتی فروش قسطی وانت بار.

 امروز فروش قسطی خودروی وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز آغاز شده و متقاضیان می توانند برای خرید وانت های آبی با قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی با وام ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی عرضه شده که باید در ۶ قسط چهارماهه باز پرداخت شود، به سایت مربوطه مراجعه کنند.

البته فروش قسطی وانت یکی از خبرهای حاشیه ای این روزهای بازار خودرو است. در کنار آن خبرهای دیگری نیز در این روزها بر سر بازار خودرو بارید. خبر حرکت کاروان خودروهای وارداتی از ژاپن و کره و چین به نقل از سخنگوی وزارت صمت. همچنین تولید خودرو اقتصادی با قیمت ۶ تا ۸ هزار دلاری که با قیمت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی قرار است به بازار خودرو سرازیر شود. این اخبار فضایی بسیار رویایی از روزهای پیش روی بازار خودرو برای مخاطبین ترسیم می کند.

همچنین رشد ۳۱۹ درصدی تولید خودروی کامل هم در رسانه های انعکاس گسترده ای داشت. اتفاقی که به نقل از مدیران وزارت صمت از آن با تعبیر عبور صنعت خودرو از دوران بحرانی تولید ناقص یاد شد. از جمله دیگر خبرهای جذاب این روزها بود.

در کنار این اخبار رسمی مصاحبه هایی نیز در حول و حوش چشم انداز این بازار به در گفتگو با کارشناسان منتشر شد. گفتگوهایی که در آن ابزار امیدوار می شد از سال آینده با افزایش تولید خودرو، دوباره فروش اقساطی و لیزینگی خودرو را شاهد خواهیم بود. تحویل فوری خودروی قسطی نیز جایگزین قرعه کشی های این روزها خواهد شد.

همه این خبرهای خوب اما در شرایطی با سرعت زیاد در حال انتشار است که همزمان خبر اعلام وصول استیضاح وزیر صمت نیز به گوش می رسد و همزمان با این بمباران خبری زمان این استیضاح هفته آینده تعیین می شود.

باید امید داشت این همزمانی اتفاقی بوده باشد و نتها وعده هایی نباشند که قرار است در جلسه استیضاح خرج شود.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49424

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر