خبر مهم از ثبت‌نام یارانه‌ جدید

به گفته سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ۱۶ وظیفه از طرف سازمان فناوری اطلاعات باید به درگاه خدمات هوشمند دولت متصل شود که طبق بررسی‌های انجام شده برخی از موارد و خدمات از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حذف شده و برخی از موارد هم امکان ارائه خدمات به آنها وجود ندارد.

خبر مهم از ثبت‌نام یارانه‌ جدید

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: ثبت نام تمامی متقاضیان مشمول یارانه‌ از اردیبهشت ماه از طریق سامانه درگاه خدمات هوشمند دولت الکترونیک انجام شده است‌.

حسینی گفت: از اردیبهشت ماه طبق قانون تمامی ثبت‌نام‌های متقاضیان یارانه از طریق درگاه ملی خدمات هوشمند بوده و تمامی افراد مشمول دریافت یارانه ثبت نام خود را از طریق این پنجره انجام داده اند. 

به گفته سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها ۱۶ وظیفه از طرف سازمان فناوری اطلاعات باید به درگاه خدمات هوشمند دولت متصل شود که طبق بررسی های انجام شده برخی از موارد و خدمات از سازمان هدفمندسازی یارانه ها حذف شده و برخی از موارد هم امکان ارائه خدمات به آنها وجود ندارد.

او می گوید: مواردی که امکان ارائه خدمت به آنها وجود دارد در حال بررسی است که در صورت تایید آنها زیرساخت های لازم را برای اتصال به این درگاه فراهم می کنیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49366

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر