یارانه داروی مهر پرداخت می‌شود؟

در صورت قطعی سیستم سامانه بیمه سلامت ایران به دلایل کاهش سرعت اینترنت، ادارات کل استانی با مؤسسات در تعامل بوده و داروخانه‌ها با قید زمان و ساعت در نسخه کاغذی و وارد کردن اطلاعات در داخل نسخه الکترونیکی این اسناد پرداخت می‌کنند.

یارانه داروی مهر پرداخت می‌شود؟

مدیر کل نظارت بر مؤسسات درمانی سازمان بیمه سلامت ایران، از پرداخت مطالبات مهر ماه داروخانه ها که مربوط به نسخه الکترونیکی و دارویار است، در هفته اول آبان خبر داد.

کیوان تاج بخش گفت: از ۲۳ تیر ۱۴۰۱ که ارز ترجیحی دارو از تولیدکنندگان به سازمان‌های بیمه گر منتقل شد، سازمان بیمه سلامت مطالبات را هر ماه پرداخت کرده و در حال حاضر تا پایان شهریور مطالبات کامل پرداخت و تسویه شده و در خصوص مهر ماه نیز مطالبات داروخانه‌ها در هفته اول آبان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان بار مراجعات بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت افزایش پیدا کرده است افزود: در صورت قطعی سیستم سامانه بیمه سلامت ایران به دلایل کاهش سرعت اینترنت، ادارات کل استانی با مؤسسات در تعامل بوده و داروخانه‌ها با قید زمان و ساعت در نسخه کاغذی و وارد کردن اطلاعات در داخل نسخه الکترونیکی این اسناد پرداخت می‌کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48792

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر