خبر تازه از فروش متری مسکن

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، برخی از شرکت‌های مسکنی ذخیره زمین دارند و برخی از این شرکت‌ها ندارند که به صورت مشارکتی اقدام به ساخت می‌کنند که این اقدام بسیار به نفع مردم است.

خبر تازه از فروش متری مسکن

مهدی طحافچی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گفت: چهار میلیون مسکن در طول چهار سال ساخته خواهد شد. شرکت سرمایه‌گذاری در شهرهای از جمله شهرکرد، مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده و پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن به ۱۰ تا ۱۵ درصد رسیده است.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن، برخی از شرکت های مسکنی ذخیره زمین دارند و برخی از این شرکت‌ها ندارند که به صورت مشارکتی اقدام به ساخت می‌کنند که این اقدام بسیار به نفع مردم است.

او می گوید: فروش متری مسکن مطرح شده و در قالب اوراق سلف در حال پیگیری است که شورای فقهی این طرح را مصوب کرده و برخی در این خصوص نظر داده اند.

طحافچی گفت: شرکت سرمایه گذاری در شهرها از جمله شهرد کرد، مرکزی فعالیت خود را در حوزه ساخت مسکن آغاز کرده و پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن به ۱۰ تا ۱۵ درصد رسیده است.

او گفت: ۱۳۷ شغل وابسته به حوزه مسکن است و ورود سرمایه گذاری در این بخش خود می تواند زمینه ساز رونق اقتصاد کشور باشد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47680

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مجید

        کسانی که بدلیل عدم بضاعت مالی اقدام به خرید متری مسکن میکنند شاید خبر نداشته باشند با این کار نه تنها هیچوقت صاحب مسکن نخواهند شد بلکه به مافیای مسکن که روزبروز با گران کردن مسکن فربه تر میشوند کمک خواهند کرد .چون باعث شدید تورم خواهد بود.در اصل با این کار خود را به ورطه باتلاق میکشانند.مبادا گول یک همچین طرح خانه خراب کنی را بخورید.

      ارسال نظر