شرایط آبی استان تهران ویژه است

مدیرعامل شرکت آبفا استان تهران با بیان اینکه شرایط آبی این استان در شرایط ویژه قرار دارد، گفت: در این شرایط هیچگونه تنش آبی نداشتیم.

شرایط آبی استان تهران ویژه است

محمد رضا بختیاری عصر یکشنبه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران با بیان اینکه پاییز امسال نیز شرایط نسبتا خشکی داریم گفت: از مردم می خواهیم در صرفه جویی مصرف آب اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار داشت: شرکت آبفا استان تهران با ۱۳ هزار نیرو تلاش کرده حتی یک ساعت قطع آب در سطح استان نداشته باشد و در تابستان امسال که شهرستان های فیروزکوه، دماوند و امامزاده داود (ع) درگیر سیل بود این شرکت در استان های یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان خدماتی ارایه کرد.

مدیرعامل آبفا استان تهران ادامه داد: در شرایطی که استان همدان با شرایط ویژه ای روبرو شد این شرکت با اعزام ۱۸ تیم متخصص همراه با ماشین آلات مجهز خدمات ویژه ای ارایه کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت تامین کننده ۲۵ درصد منابع آبی کشور است، گفت: هم اکنون ۱۲۰ میلیون متر مکعب کسری آب داریم اما تلاش داریم هیچ گونه اختلالی در سطح استان تهران نداشته باشیم همچنین هم اکنون نیز اعتباری معادل هفت هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت آبفا استان تهران در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47231

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر