شب یلدا را ۴۰ درصد ارزان‌تر برگزار کنید! | آغاز فروش ویژه شب یلدا از فردا

اکثر محصولات جشنواره شب یلدا با حدود 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

شب یلدا را ۴۰ درصد ارزان‌تر برگزار کنید! | آغاز فروش ویژه شب یلدا از فردا

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب یلدا از فردا در میادین میوه و تره‌بار پایتخت به مدت یک هفته و در قالب فروش ویژه شب یلدا و با ۴۰ درصد تخفیف خبر داد.

سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تهرانی در شب یلدا اشاره کرد و گفت: از فردا (پنج‌شنبه) فروش ویژه شب یلدا را در میادین و بازارهای سازمان میادین و تره‌بار خواهیم داشت و شهروندان می‌توانند برای تهیه اقلام مورد نیاز اعم از میوه‌ها، مرکبات و هر نوع کالای دیگر اعم از ماهی و... به میادین مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: دپوی کالایی و محصول زیادی را برای یک هفته آتی در فروش ویژه شب یلدا تدارک دیده شده است و شهروندان نگران نباشند و همه کالاها ذخیره‌سازی و انبار شده‌اند. همچنین قیمت تمام محصولات جشنواره شب یلدا در سایت میادین بارگذاری شده و مردم می‌توانند از قیمت‌ها آگاه شوند و اکثر محصولات این جشنواره با حدود ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

راد ادامه داد: در این جشنواره مرغ گرم کیلویی ۲۷ هزار و ۷۷۰ تومان، مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان، تخم مرغ شانه‌ای ۳۹ هزار تومان و گوشت شقه گوسفندی کیلویی ۱۱۶ هزار تومان در میادین تهران عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اضافه کرد: ۲۶۷ میدان و بازار آماده خدمت‌رسانی هستند و همکاران ما در همه میادین و بازارها از فردا این توزیع را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به تأکید شهردار تهران در ارتباط با ارائه خدمات به شهروندان گفت: در این زمینه شهردار تهران تأکید بر توسعه بازارها و میادین میوه و تره‌بار داشته است و قرار است با مشارکت معاونت خدمات شهری تا پایان سال به میادین و بازارها اضافه کنیم./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4319

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر