خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع است.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آگهی‌های خرید و فروش واحد‌های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فضای مجازی غیرقانونی است.

سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نسبت به تبلیغات و خرید و فروش واحد‌های ساختمانی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در فضای مجازی هشدار داده و گفت: خرید فروش واحد‌های طرح مسکن ممنوع بوده و ضرورت دارد که عموم مردم به این نکته توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شرط مهم ثبت‌نام در ‌مسکن ملی اعلام شد

هاشمی افزود: متاسفانه برخی از اشخاص که در سامانه طرح‌های مذکور ثبت نام آن‌ها مورد تایید قرار گرفته و یا امتیاز پروژه را اخذ نموده‌اند اقدام به واگذاری امتیاز حاصله از طریق آگهی در برنامه‌های فضای مجازی نظیر دیوار، شیپور و... می‌کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع به پلیس فتا اعلام شده، افزود: پیش از این ممنوعیت خرید و فروش واحد‌های طرح مسکن طی مکاتبه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اعلام و از آن طریق به اداره کل ثبت اسناد و املاک و کانون سردفتران و دفتریاران استان قزوین ابلاغ شده است.

هاشمی اضافه کرد: با این وجود متاسفانه همچنان شاهد هستم که برخی افراد در فضای مجازی و بعضی مشاوران املاک و دلالان به اقدامات خود ادامه می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با عنایت به اینکه پیشگیری از این موضوع و آسیب‌های ناشی از آن امر چند بعدی بوده و نیازمند مشارکت و همکاری همه‌ی دستگاه‌ها است، امیدواریم با همکاری همه جانبه و همچنین اطلاع‌رسانی گسترده‌تر توسط رسانه‌های محترم استان، شاهد پیشگیری از مشکلات مربوط به این اقدام و جلوگیری از متضرر شدن هم استانی‌های عزیز خود باشیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38039

ارسال نظر