خبر خوش از ثبت‌نام خودرو برای مادران، وام ازدواج و فرزندآوری

نیمی از عرضه خودرو به طرح جوانی جمعیت اختصاص داده شده است.

خبر خوش از ثبت‌نام خودرو برای مادران، وام ازدواج و فرزندآوری

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در رابطه با واگذاری خودرو و وام فرزند آوری، افزود: پس از تصویب قانون و راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیمی از عرضه خودرو به این طرح اختصاص پیدا کرده است. برخی از مادران منابع خود را تکمیل نکردند که بتوانند خودرو را تحویل بگیرند و در خصوص وام‌های ازدواج و فرزند آوری، اگر در شعبه و بانکی تخلف صورت گیرد، مرجع اعلام شکایت مشخص شده است و به صورت اینترنتی امکان ثبت شکایت وجود دارد.

وی تاکید کرد: دولت بر اصلاح نظام بانکی مصمم است و با جدیت این مسیر را پیش می‌برد و از مردم برای شناسایی این مسیر و مقاومت در اجرای این مصوبه دولت یاری می‌گیریم.

سخنگوی دولت درباره روند اجاره مسکن و عدم توجه به دستورات دولت در این زمینه، گفت: متأسفانه کم کاری‌ها در حوزه مسکن در سال‌های گذشته مسکن را به کالای سرمایه‌ای به جای کالای مصرفی تبدیل کرده است. رفع ایرادات، نیازمند اصلاح طرح‌هایی مانند نهضت ملی مسکن است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: دولت نیازمند صرف زمان برای تکمیل طرح‌های نهضت ملی مسکن است و طرح مورد نظر اجاره‌بها به عنوان مسکن تصویب شده است. اینکه دولت هم به رضایت برای ثبات در بازار برسد نیازمند تکمیل طرح‌ها است. برخورد با ترک فعل‌ها در تأمین مسکن باید مطالبه همه مردم باشد.

وی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به این سوال که در برجام ایران چه امتیازاتی گرفته و چه امتیازاتی داده است؟، گفت: وزارت خارجه باید به این سوال پاسخ بدهد.

سخنگوی دولت پیرامون اقدام دولت در برگزاری راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: اولین جلسه ستاد اربعین با حضور رئیس جمهور برگزار شد و دستورات لازم برای فراهم کردن اقدامات لازم داده شد. بازگشایی مرزها، اعلام سقف قیمت پروازها و طرح‌هایی هم برای سفر ارزان در حال برنامه ریزی هستند که از نمونه اقدامات دولت تلقی می‌شود. زیبایی مراسم اربعین، مردمی بودن آن است و ما از مردم دعوت می‌کنیم که با مشارکت مردمی و با مرزهای فرهنگی کمک حال برگزاری باشکوه این سفر باشند. دولت هم با جدیت و به صورت جهادی این مسیر را پیش خواهد برد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36346

ارسال نظر