شوک مهلک بانک مرکزی به بازار رمز ارزها | توضیحات جدید درباره جایگزین اسکناس ریال

رئیس بانک مرکزی در توضیح رمز ریال گفت: رمز ریال یا ریال دیجیتال، با رمز ارز های رایج متفاوت است.

شوک مهلک بانک مرکزی به بازار رمز ارزها | توضیحات جدید درباره جایگزین اسکناس ریال

علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی در توضیح رمز ریال گفت: رمز ریال یا ریال دیجیتال، با رمز ارز های رایج متفاوت است.

رمز ریال یا ریال دیجیتال جایگزین اسکناس ریال است و کارهای آن در بانک مرکزی انجام شده است.

رمز ریال طبق وعده به صورت آزمایشی در شهریور ماه اجرایی می‌شود.

صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در برنامه صف اول گفت: سال ۹۹ دولت آیین‌نامه‌ای را تصویب کرده و طبقات افراد با مجوز قانونی  امکان استخراج رمزارز دارند و رمز ارز استخراج شده باید برای واردات استفاده شود.

 مبادله رمزارزها به عنوان  سرمایه‌گذاری ممنوع است.

مقرراتی آماده شده تا با هماهنگی وزارت صمت از رمزارزها برای واردات بهره‌برداری شود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35607

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        در این مدت 6 ماه و 21 روز در رسانه ها بیش از 999 هزار بار در باره عملکرد و رفتار مسئولین بانک ها از پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه رئیس جمهور، رئیس کل مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟ بازنشسته تامین اجتماعی

      • بازنشسته تأمین اجتماعی

        در بهمن ماه سال 1400 قرار بوده است هر بانک از پرداخت وام 50 تا 100 بدون ضامن خودداری کند و مسئول بانک را بر کنار کند ولی متاسفانه تاکنون خبری از برکنار مسئولین بانک ها نیست چرا؟
        مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.
        بازنشسته تامین اجتماعی

      • بازنشسته تأمین اجتماعی

        پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بانک‌ها ابلاغ شد ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
        بازنشسته تأمین اجتماعی

      ارسال نظر