نوسان قیمت در بازار خودرو+جدول

ارزیابی بازار محصولات سایپا در بازار امروز 8 مرداد 1401 خبر از نوسان قیمتی در بازار محصولات این شرکت می‌دهد.

نوسان قیمت در بازار خودرو+جدول

رصد بازار خودرو نشان می دهد که امروز برخی از محصولات ساپیا رشد یک میلیونی داشتند و برخی دیگر در با کاهش قیمت در بازار عرضه شدند، البته برخی از خودروها نیز بدون تغییر قیمت در بازار ماندند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت خودرو در بازار در پی نوسان نرخ دلار رخ داده است، اما در میان برخی اظهارات مطرح شده در خصوص برجام نیز بی تاثیر نبوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار ۳۶۶ میلیون تومان عرضه شد و رشد یک میلیونی در بازار داشت و «ساینا» بدون تغییر در بازار ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورد و رشد یک میلیونی در بازار را ثبت کرد.

کمی تحقیق در بازار نشان دهنده آن است «کوییکR » امروز ۲۱۷میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۰۷ میلیون تومان دست به دست شد و رشد یک میلیونی را ثبت کرد.

جدول قیمت خودرو

منبع: اقتصاد نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33477

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر