اعتراض جاماندگان یارانه نقدی به کجا رسید؟ | از پیگیری مجلس چه خبر

کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس پیگیر نتیجه حذف اعتراض و جاماندگان یارانه نقدی است.

اعتراض جاماندگان یارانه نقدی به کجا رسید؟ | از پیگیری مجلس چه خبر

اعتراض جاماندگان یارانه نقدی به کجا رسید؟

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی رییس کمیته هدفمندی یارانه ها در مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس پیگیر نتیجه حذف اعتراض و جاماندگان یارانه نقدی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هدفمندی یارانه ها به دقت به اعتراضات مردم رسیدگی کند و اگر اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی خود استفاده می کنند.

رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها در مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس پیگیر نتیجه حذف اعتراض و جاماندگان یارانه نقدی است.

صداوسیما گزارش داد، محمدرضا میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، به اعتراض افراد در حذف یارانه نقدی رسیدگی کند، اظهار کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در راستای رسیدگی به اعتراض حذف‌شدگان یارانه نقدی، به نظر مجلس عمل نکرده و کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی پیگیر این مسئله است و اگر اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی همچون سوال و احضار استفاده می‌کنند. مجلس موضوع یارانه نقدی در زمینه حذف و جاماندگان را همچنان پیگیری می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه به نظر مجلس و حتی شخص رئیس‌جمهور عمل نکرده است، چرا که رئیس‌جمهور پرداخت یارانه تا ۹ دهک را اعلام کردند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه به‌طور نمونه شخصی برای درمان به خارج از کشور سفر کرده و یارانه وی قطع شده، گفت: مواردی مشابه در بحث حذف یارانه نقدی وجود دارد که افراد منزل خود را فروخته و یا بازنشسته‌ای خودرویی خریداری کرده که به استناد گردش مالی یارانه خانوار‌ها قطع شده که گزارش آنها به ما رسیده است و سازمان مربوطه باید با دقت به اعتراضات رسیدگی کند.

رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شود، تاکید کرد: اگر این وزارتخانه اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی همچون سوال و احضار استفاده می‌کنند و کمیسیون بودجه و اقتصاد پیگیر می‌شود و باید مشکلات را به زودی حل کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33191

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مجید کاظم پور

        جناب آقای رییسی من هم به شما رای دادم و هم از طرفداران رهبری هستم ولی اون دنیا سر پل صراط جلو شما رو خواهم گرفت هم یارانه من و هم یارانه مادر مستمری بگیرم رو که حتی ی سوزن بنامش نیست رو قط کردین عیبی نداره خدا بزرگه اون دنیا جلو جدتون نگه تون می دارم

      ارسال نظر