افشای ابعاد تکان دهنده مدیران پتروشیمی ماهشهر

جزییات جدید درباره برداشت‌های نجومی مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر را در این گزارش بخوانید.

افشای ابعاد تکان دهنده مدیران پتروشیمی ماهشهر

 چند روزی است که فیش های نجومی و غیر متعارف چند مدیر از شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون در فضای مجازی منتشر شده است که مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است .پیش از این وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را تایید نکرده بود.تصاویر این فیش‌ها نشان می‌داد، دریافتی مدیر مالی این شرکت در اردیبهشت ماه ۲۱۵ میلیون تومان، مدیر منابع انسانی این شرکت ۱۲۵ میلیون تومان و رییس حراست این شرکت ۸۴ میلیون تومان بوده است.

تصاویر این فیش‌ها با خشم بسیاری از کاربران همراه شد و همه انتقاد می‌کردند که چطور در وضعیت معیشتی دشوار مردم برخی مدیران چنین حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند.

در همین زمینه «احمد خانی نوذری» در صفحه شخصی خود توییت کرد که «بخش زیادی از مبالغ فیش های نجومی در شرکت های زیرمجموعه وزارت کار از محل کارت هدیه و سکه بوده است، با ابلاغ وزیر محترم در هفته گذشته، هر گونه خرید و اعطای سکه، کارت هدیه و بودجه محرمانه ممنوع می باشد.

در این خصوص تاکنون سه نفر برکنار شده اند.»

شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر در اطلاعیه‌ای درباره حقوق برخی مدیران خود نوشت: «با توجه به انتشار برخی تصاویر تحت عنوان فیش های حقوقی نجومی تعدادی از مدیران یکی از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در فضای مجازی، به آگاهی می‌رساند براساس اطلاع واصله از مراجع ذیصلاح و پیرو بررسی‌های انجام شده، اسناد منتشره، فیش حقوقی نبوده و فاقد اصالت از این لحاظ است. ضمن آنکه طبق اطلاع داده شده برخی از ارقام مربوط به مزایای غیر مستمر مندرج در این تصاویر اساسا ‌مرتبط با پرداخت‌های سنوات گذشته بوده که بصورت تجمیعی در یکماه منظور شده است.»

 

پاسخ شرکت بسیار عجیب بود و اتفاقا تناقض‌های بیشتری به ماجرا افزود؛ از یکسو آنها ادعا کرده بودند که این «فیش حقوقی فاقد اصالت است و درست نیست»، اما از سوی دیگر توضیح می‌دهند که «ارقام پرداخت شده مربوط به مزایای غیرمستمر یا پرداخت سنوات گذشته بوده است!»

همچنین آنها توضیح نداده‌اند که این مزایای غیرمستمر چگونه بیش از یکسال ادامه داشته است. عجیبت تر آنکه بعد از تکذیب پتروشیمی امیرکبیر وزارت کار از اخراج هر سه نفر از مدیران نجومی بگیر خبر داد. این یعنی تکذبیه‌ای که توسط مدیران پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر صادر شده حقیقت نداشته است و دروغ بوده است.

 
 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2903

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر