دستور نهاد ریاست جمهوری به وزارت رفاه برای حل مشکل حقوق بازنشستگان | مکاتبه جدید قالیباف با دولت رئیسی

براساس اخبار منتشر شده ، نهاد ریاست جمهوری به سرپرست وزارت رفاه ماموریت داده است تا مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود.

دستور نهاد ریاست جمهوری به وزارت رفاه برای حل مشکل حقوق بازنشستگان | مکاتبه جدید قالیباف با دولت رئیسی

براساس اخبار منتشر شده ، نهاد ریاست جمهوری  به سرپرست وزارت رفاه ماموریت داده است تا مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود.

به گزارش عرشه انلاین علی دهقان‌کیا، مسئول کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران که این خبر را اعلام کرده به تجارت نیوز گفته است به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد پیش از انتخاب وزیر جدید مسئله را فیصله دهد.این مقام صنفی با نگاهی خوش‌بینانه می‌گوید:  مشکل اینجاست که دولت نگران وجهه عمومی خود است و نمی‌خواهد طوری عمل کند که سایرین از این قضیه برداشت‌های دیگری داشته باشند.دهقان‌کیا می‌افزاید: این موضوعی است که در همان جلسه مشترک بازنشستگان با معاون اول ریاست جمهوری مطرح شد، به بیان دیگر دولت اشتباهش را قبول دارد اما می‌خواهد با حفظ شان و وجهه آن را طریقی اصلاح کند.

علی دهقان‌کیا، از مکاتبه رئیس مجلس شورای اسلامی با هیات دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان خبر نیز می‌دهد. به تاویل این مقام صنفی، نامه‌نگاری مجلس و دولت به مفهوم ابلاغ رسمی غیرقانونی بودن مصوبه افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح است.

بیشتر بخوانید :

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27774

  • علی

    اگر دولت از موضع خود کوتاه بیاید شان خود را بالا برده و به نوعی اعتماد ملت بهش بیشتر می شود نباید با خود فکر کند که دیگران چه می گویند بلکه باید کار درست را انجام دهد در ضمن اگر طبق قانون کار کند کسی نمی تواند چیزی برایش ببافد

  • علی

    مردم دارن زیر بار گرانی له میشن اونوقت دولت فکر شان خودشه؟

  • ناشناس

    دولت برای حفظ شان و ابروی خود میتواند سر زن و بچه بازنشستگان را ببرد بالاخره هرچه باشد یه مشت رعیت بیشتر نیستند

  • علوی سربدار

    اینکه حق معلم و کارگر و بازنشسته ها را ندهی ، انوقت بگویی دولت هیچ بدهی ندارد مثل این است که پدر خانواده ای درآمد یک ماه خود را پس انداز کند و به خانواده هیچ ندهد جز نان خالی آنوقت بگوید من پدر خوبی هستم که توانستم قرض نکنم،پس انداز هم بکنم!!!!!!
    این دولت با جراحی ابلهانه اش فقیر را فقیرتر کرد و ثروتمند را ثروتمندتر کرد و تورم سالانه را به روزانه رسانده!!!!!!
    الان دارو که بیشتر مورد نیاز طبقه ضعیف فقراست، اقلام ضروری زندگی همه و همه وحشتناک بالا رفته و بالاتر می رود و دولت فقط نظاره گر است و وعده های تو خالی می دهد!!
    دولت تورم را به گردن دولت روحانی و جنگ اوکراین و مردم می اندازد در حالی که خودش می دانند دارد اینطور نیست و مردم اینرا می فهمند

  • ناشناس

    وجهه ریا کارانه که ارزشی ندارد و دزدی از جیب کارگر که عدالت نمی شود

  • حس اینانلو

    با سلام افزایش حقوق حداقل بگیران ازکارافتاده های کلی که ۵۷ درصد بوده با دو حق اولاد و عائله مندی شده شش میلیون تومان برای یک خانواده شش نفره که پدر و مادرشان نیز تحت کفالتشان با مستمری بگیر میباشد با این تورم آیا میشود زنده موند امیدواریم که مجلس و دولت محترم این افزایش را به صدرصد برسانند هرچندکه با صدرصد هم میشود یک زندگی ساده و معمولی را گذراند

  • مرتضی عربانی

    چندسال دیگر وقت احتیاج دارید که به کلیه امور مطرح شده رسیدگی کرده و اجرائی نمائید ؟!!!!!
    عجله نکنید عجله کار شیطان است .
    شیاطین مترصد هستند شما را منحرف کنند .
    اگر به دولت بعد منتقل کنید دولت بعدی میتواند ادعا کند مقصر دولت قبلی بوده همانطور که شما این ادعا را دارید! از ازل تا به ابد فرصت درویشان است ! دیدار به قیامت .......

ارسال نظر