خبر مهم برای جاماندگان یارانه نقدی | برای اعتراض فقط دو روز فرصت دارید | لینک و روش اعتراض

از مهلت پنج روزه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای نام نویسی متقاضیان یارانه جدید، فقط روز شنبه رافرصت دارید. یارانه جدید بابت خرید اقلام ضروری به ۹ دهک اول درآمدی جامعه پرداخت می‌شود. دهک اول تا سوم سرانه هر نفر ماهانه ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهارم تا نهم سرانه ماهانه هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.

خبر مهم برای جاماندگان یارانه نقدی | برای اعتراض فقط دو روز فرصت دارید | لینک و روش اعتراض

از مهلت پنج روزه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای نام نویسی متقاضیان یارانه جدید، فقط روز شنبه و یکشنبه رافرصت دارید.  یارانه جدید بابت خرید اقلام ضروری به ۹ دهک اول درآمدی جامعه پرداخت می‌شود. دهک اول تا سوم سرانه هر نفر ماهانه ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهارم تا نهم سرانه ماهانه هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.

۲ روز اول این مهلت پنج روزه مختص سرپرستان خانواری بود که کد ملی آنها به یکی از شماره‌های زوج ختم می‌شد، دیروز و امروز برای دارندگان کد ملی با رقم فرد بود و فردا هم برای همه کسانی است که صرفه نظر از زوج یا فرد بودن کدملی موفق به ثبت نام نشده اند.

این سازمان پیشتر از معترضانی یارانه نگرفته، خواسته بود ابتدا از وضعیت یارانه‌بگیری خود مطلع شوند و سپس برای ثبت نام در سامانه اینترنتی این سازمان اقدام کنند.

متقاضیان می‌بایست برای اطلاع از وضعیت یارانه‎‌بگیری خود، کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و در ادامه برای ثبت نام به سامانه اینترنتی my.gov.ir مراجعه کنند.

پیش از این نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با راه اندازی سامانه اینترنتی https://hemayat.mcls.gov.ir شروع به نام نویسی از معترضانی کرده بود که یارانه جدید را دریافت کرده‌اند اما نسبت به دهک بندی اعتراض داشتند.

هرچند تنها چند روز بعد از آغاز به کار سامانه اینرنتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت به حساب برخی از شهروندان معترض مبالغی را به صورت علی الحسابی واریز کرد.

با این همه به موازات نامونویسی دو دستگاه متولی رسیدگی به درخواست جاماندگان یارانه جدید، بخشی از دیدگاه‌های مخاطبان تجارت نیوز به گله گذاری از تغییر روال پرداخت یارانه‌ها اختصاص یافت.

بخشی از این دیدگاه‌ها در گزارشی با عنوان «چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟» منتشر شد.

بنابراین اگر تا به امروز یارانه جدید دریافت نکرده‌اید و خود را مستحق دریافت آن می‌دانید، تنها تا پایان فردا مهلت دارید. البته سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که بعد از روز شنبه، مهلت نام نویسی خاتمه نخواهد یافت و زمان بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21709

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • صدف

        با سلام لطفن یه راهی برای اصلاح شدن اطلاعات ک متاسفانه از طریق کافی نت ها رخ می‌دهد بزارید با تشکر

      ارسال نظر