آخرین خبر از افزایش قیمت نان

استاندار کرمانشاه گفت: یارانه نان سنتی مشمول تغییر قیمت نخواهد شد و با نانوایی‌های متخلف به شدت برخورد می‌شود.

آخرین خبر از افزایش قیمت نان

بهمن امیری مقدم گفت: براساس تصمیمات شورای آرد و نان برخورد‌های تعزیراتی شدید، پلمب، کسر و قطع سهمیه و تعلیق پروانه کسب در انتظار متخلفان است.

به گفته استاندار کرمانشاه با هرگونه تخلف گران‌فروشی یا تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها برخورد می‌شود و بلافاصله سهمیه قطع شده و در اختیار نانوایی‌های جدید و یا نانوایی‌های قانونمند قرار خواهد گرفت.

دولت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را برای حمایت از دهک‌های پایین جامعه و جلوگیری از فساد و رانت آغاز کرده تا ضمن انجام جراحی اقتصادی بزرگ، در مسیر اصلاح ساختار اقتصادی گامی مهم بردارد و بی شک همراهی مردم، اصناف و بازاریان در اجرای موفق این طرح بسیار موثر است.

سازمان‌های متولی باید به صورت مستمر بر توزیع کالا و پیشگیری از هر گونه کمبود یا افزایش قیمت نظارت دقیق داشته باشند تا از هرگونه افزایش قیمت بالاتر از قیمت مصوب جلوگیری شود.

همراهی مردم با اجرای طرح عادلانه کردن یارانه‌ها به منظور تحقق عدالت اجتماعی ستودنی و قابل تقدیر است هدف اجرای این طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به منظور حمایت از دهک‌های پایین، اصلاح ساختار اقتصادی و برقراری عدالت است و حتماً در سامانه معرفی شده به مشکلات مردم در خصوص قرار گرفتن در دهک‌ها یا اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود تا در حق کسی اجحاف نشود.

نظارت و بازرسی‌ها برای جلوگیری از گرانفروشی تشدید می‌شود و با توجه به ذخایر انبارها، مردم اطمینان کامل از تأمین کالا‌های اساسی داشته باشند ./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20741

ارسال نظر