کارمند سامسونگ به دلیل سرقت اسرار تجاری دستگیر شد

یک کارمند سامسونگ در حین سرقت اطلاعات محرمانه این شرکت دستگیر شد.

کارمند سامسونگ به دلیل سرقت اسرار تجاری دستگیر شد

به تازگی یکی از کارمندان سامسونگ الکترونیکس که در حال سرقت اسرار تجاری و برخی اطلاعات محرمانه در مورد این شرکت بود دستگیر شد.

به گزارش سایت gizmochina؛ این کارمند ممکن است از اطلاعات محرمانه مربوط به فرآیندهای ساخت تراشه عکس گرفته و به کسی ارسال کرده باشد. یکی از سخنگویان شرکت اظهار داشت که این فرد به دلیل نقض قوانین حفاظت از اطلاعات تحت بازجویی است. اما هنوز نوع اطلاعات به خطر افتاده مشخص نیست.

گفته شده، سارق قرار بود این شرکت را ترک کند، اما در حال گرفتن عکس با گوشی هوشمند خود بود که نگهبانان متوجه او شدند و سپس دستگیرش کردند تا  به مقامات امنیتی تحویل  دهند.

طبق یک گزارش رسانه‌ای، کارمند موفق شده بود از صد‌ها اسرار تجاری عکس بگیرد، که نشان می‌دهد او احتمالا این عکس‌ها را برای فروش به یک رقیب می‌گرفت. گفته شده اطلاعات ساخت تراشه ممکن است مربوط به فرآیند‌های پیشرفته تولید نیمه هادی باشد که می‌تواند مربوط به تراشه‌های ۵ نانومتری یا حتی ۳ نانومتری آن باشد. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما متوجه آن شده‌ایم. پیش از این نیز برخی از کارمندان غول فناوری کره برخی از اطلاعات آن را سرقت کرده‌اند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13653

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر