هر ایرانی در فروردین۱۴۰۳ چند دلار یارانه می‌گیرد

. با توجه به قیمت دلار در بازار آزاد هر ایرانی در اردیبهشت ۱۴۰۲ حدود ۷ دلار یارانه دریافت می‌کرد و این به معنی کاهش ۳ دلاری ارزش یارانه ایرانی‌ها بود.

هر ایرانی در فروردین۱۴۰۳ چند دلار یارانه می‌گیرد

در ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دلار در مرکز مبادله حوالی ۴۳ هزار تومان نوسان می‌کرد و قیمت دلار در بازار آزاد حوالی ۵۴ هزار تومان بود. با توجه به قیمت دلار در بازار آزاد هر ایرانی در اردیبهشت ۱۴۰۲ حدود ۷ دلار یارانه دریافت می‌کرد و این به معنی کاهش ۳ دلاری ارزش یارانه ایرانی‌ها بود.

حضور دلار در مرز ۶۳ هزار تومانی بیانگر این است که هر ایرانی در فروردین ماه ۱۴۰۳ با احتساب ماندگاری قیمت دلار در کانال ۶۳ هزار تومانی کمتر از ۵ دلار یارانه می‌گیرد و این بدان معنی است که حالا دیگر ارزش یارانه‌ها به میانگین ۵ دلار رسیده و روز به روز ارزش خود را از دست می‌دهد./ 

دهک‌های اول تا سوم، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار داشته باشید، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب افراد واریز خواهد شد.

بسیاری از این برنامه‌ها از محدودیت دریافت تمایل دارند و تحت شرایط و دستورالعمل‌های خاصی تعیین می‌شوند تا به هدف موردنظر دست یابند. این برنامه‌های یارانه نقدی غالباً به عنوان یک پشتوانه مالی برای کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی نیاز به کمک دارند، عمل می‌کنند.

منبع:خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132071

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر