بهترین مرکز خرید آجیل در رشت و گیلان کجاست؟

در این مقاله به معرفی بهترین مرکز خرید آجیل در رشت پرداختیم و همچنین شرح دادیم که چگونه می‌توانید آجیل خوب از بد را تشخیص دهید و بهترین آجیل را تهیه کنید.

بهترین مرکز خرید آجیل در رشت و گیلان کجاست؟

 

با توجه به بالا رفتن قیمت آجیل و خشکبار خرید این اقلام با حساسیت‌هایی رو به رو شده است. زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها برای کسب سود بیشتر یا متحمل نشدن ضرر، آجیل‌های کهنه و مانده را دور نریخته و با آجیل‌های تازه قاطی می‌کنند یا آن ها را مزه‌دار تر کرده و با قیمت بالا به فروش می‌رسانند. همچنین دیده شده که افراد سودجو آجیل کیفیت پایین را با مقداری آجیل باکیفیت قاطی کرده و به قیمت آجیل درجه یک برای فروش می‌گذارند.

در ادامه به معرفی بهترین مکان‌ها برای خرید آجیل در رشت و گیلان می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

فروشگاه بزرگ آجیل و خشکبار توانا

از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده آجیل و خشکبار در شهر رشت و استان گیلان فروشگاه آجیل و خشکبار توانا واقع در گلسار بلوار گلایل است. این فروشگاه معتبر علاوه بر طیف گسترده ای از آجیل و خشکبار دارای محصولات درجه یک دیگری مانند انواع ادویه اعلا، انواع دمنوش و عرقیات گیاهی، انواع قهوه اصل با کیفیت تضمینی و... نیز می‌باشد.

بهترین مرکز خرید آجیل در رشت و گیلان کجاست؟

در فروشگاه توانا همچنین می‌توانید انواع مغز آجیل خام بدون هیچ گونه مواد افزودنی مانند نمک را نیز تهیه کنید که از نظر کیفیت و سلامت در بالاترین درجه قرار دارند. در کل برای خرید آجیل در رشت ، بالاترین تنوع آجیل را می‌توانید در فروشگاه آجیل و خشکبار توانا مشاهده کنید و اطمینان می‌دهیم که دست خالی از این فروشگاه باز نمی‌گردید!

از جمله خاص‌ترین آجیل‌هایی که در فروشگاه آجیل توانا عرضه می‌شوند می‌توان به بادام درختی آذرشهر، آجیل عربی، بادام منقا، پسته احمد آقایی و اکبری اعلا، ماکادمیا، مغزگردو پکان و بادام هندی کبابی اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارند.

پرفروش ترین آجیل‌های فروشگاه توانا شامل آجیل عربی، آجیل چهار مغز، پسته اکبری و بادام هندی می‌باشد. سایر اقلام پرفروش آجیل نیز در تنوع بالا در این فروشگاه به چشم می‌خورد مانند چندین مدل آجیل مخلوط شیرین و شور، انواع فندق با پوست و بدون پوست، طیف گسترده ای از انواع تخمه و... .

بازار بزرگ شهر رشت

برای خرید آجیل مخلوط یا انواع مغزهای آن در شهر رشت می‌توانید به بازار بزرگ رشت که واقع در شهرداری رشت است مراجعه کنید. در راسته‌های مختلف این بازار انواع خوراکی‌ها و مواد غذایی به چشم می‌خورد که آجیل و خشکبار نیز از جمله اقلامی است که در این بازار ارائه می‌شود. البته تضمین کیفیت در غرفه‌های مختلف وجود ندارد و باید جای مناسب و مطمئنی را از بین آن ها برای خرید آجیل خود انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم اگر این مکان را برای خرید آجیل در رشت انتخاب نمودید حتماً به نکات ذکر شده در انتهای مقاله دقت کنید تا خرید موفقیت آمیز و رضایت بخشی را تجربه کنید.

بادام معروف آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه از شهرهای شناخته شده در استان گیلان است که به دلیل برخورداری از بادام زمینی‌های خوشمزه و با کیفیت بسیار معروف و محبوب می‌باشد. بادام زمینی آستانه اشرفیه طعمی بی نظیر و خاص را داراست و با یکبار خرید بادام زمینی مخصوص این شهر همواره مشتری ثابت آن خواهید شد!

بادام زمینی شهر آستانه اشرفیه

 

البته لازم به ذکر است ازانجایی که بادام زمینی شهر آستانه اشرفیه جز سوغاتی محبوب و مشهور این شهر نیز به شمار می‌آید در بازارچه این شهر سایر مغزهای آجیل را نیز در کیفیت اعلا می‌توانید بیابید. پس اگر به دنبال خرید آجیل در رشت یا گیلان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به آستانه اشرفیه هم سری بزنید.

نکات مهم هنگام خرید آجیل در رشت و گیلان

در ادامه نکاتی ذکر می‌شود که شما را برای خرید بهترین آجیل در رشت یاری کند و بتوانید آجیل مرغوب را از آجیل کهنه و کیفیت پایین تشخیص دهید.

  • قبل از خرید آجیل در رشت یا هرجای دیگر اول آن را تست کنید و بچشید. بهترین راه فهمیدن تازگی و خوب بودن آجیل تست آن از نظر طعم و مزه و همچنین بوییدن است. به یاد داشته باشید که آجیل خیلی ترش یا شور خود زنگ خطری برای احتمال کهنگی آجیل است زیرا فروشندگان سعی می‌کنند با بیشتر کردن مواد افزودنی طعم کهنگی و ماندگی مغزها را پنهان کنند.

  • مغزهای آجیل را خوب نگاه کنید تا لک یا سوراخ نباشد زیرا در این صورت خبر از آفت زدگی آن محصول خواهد داد. حتماً یکی دوتا از آن‌ها را بشکنید تا مطمئن شوید آجیل، آفت زده و خراب نبوده و مغزهای باکیفیتی را با خرید آن در اختیار خواهید داشت.

  • اطمینان حاصل کنید تا آجیلی که قصد خرید آن را دارید دارای رنگ و لعاب مصنوعی نبوده و حالت براقیت غیر عادی ای نداشته باشد. برای اینکه از رنگی نبودن آجیل اطمینان حاصل کنید می‌توانید از دستمال مرطوب کمک بگیرید یا مغزها را یک دقیقه در مشت خود بگیرید. در صورت رنگی شدن دستمال یا دستتان از خرید آجیل در آن فروشگاه خودداری کنید.

  • دقت کنید آجیل‌ها به طرز غیر عادی ای از نظر اندازه و شکل ظاهری متفاوت نباشند زیرا این مورد نشان از قاطی بودن مغزهای کهنه و تازه دارد و یا ممکن است مغزها از چند نژاد مختلف باشند که این مورد نیز طبیعتاً بر قیمت آجیل تاثیر گذار خواهد بود.

  • توجه داشته باشید که فریب نور پردازی فروشگاه را نخورید و به خوبی در کیفیت مغزها دقت کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین مرکز خرید آجیل در رشت پرداختیم و همچنین شرح دادیم که چگونه می‌توانید آجیل خوب از بد را تشخیص دهید و بهترین آجیل با قیمتی منصفانه را برای خود تهیه کنید. البته در صورت تمایل به مطالعه‌ی راهنمای کامل خرید آجیل باکیفیت می‌توانید روی لینک کلیک کنید تا با سایر ترفندها و نکات مهم که در حین خرید آجیل و خشکبار باید مد نظر داشته باشید آشنا شوید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131986

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر