شرط دریافت کالاهای سهمیه‌ای گوشت، مرغ و برنج چیست؟+جزئیات

برادری از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی شب‌های قدر استان تهران خبر داد.

شرط دریافت کالاهای سهمیه‌ای گوشت، مرغ و برنج چیست؟+جزئیات

برادری از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی شب‌های قدر استان تهران خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مناسبت‌های مانند عید نوروز و ماه رمضان از جمله رویدادهای مهم و معنوی در فرهنگ ایرانی هستند که تاثیر چشم‌گیری بر بازار کالاهای اساسی دارند. در زمان نزدیک به این مناسبت‌ها، تقاضای مصرف کالاهای اساسی مانند برنج، مرغ، گوشت، میوه  و.. افزایش می‌یابد.با توجه به فرا رسیدن لیالی قدر هیات های مذهبی اقدام به طبخ غذا برای شب زنده داران می کنند. 

در همین راستا برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی شب‌های قدر استان تهران خبر داد.

جبرئیل برادری گفت: در لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ برای استفاده در هیات‌های عزاداری، به‌منظور تامین نیاز هیات‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های انجام شده بخشی از نیاز مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات‌های عزاداری تامین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به چگونگی توزیع این محصولات بین هیات‌های مذهبی، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام، مقرر شده است توزیع این کالا‌ها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: هیات‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه «هشت شهریور» برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

برادری گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیات‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر