خبر خوب درباره خلافی‌های خودرو به مناسبت نوروز

به مناسبت ایام نوروز خلافی‌های خودرو قسط‌بندی خواهد شد.

خبر خوب درباره خلافی‌های خودرو به مناسبت نوروز

سرهنگ رضا نوری فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: معترضین و منافقین قصد دارند ایام چهارشنبه سوری که یه سنت دیرینه بوده، این روزها را به چالش بکشند، خانواده‌ها نظارت بیشتری در این ایام بر نوجوانان و کودکان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار دادن مواد آتش زا در قوطی‌های پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای بسیار خطرناک و حادثه زا است، افزود: این کار حتی در برخی موارد باعث قطع عضو شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان، به اتفاقات صورت گرفته در مراسم چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: در شب چهارشنبه سوری، برابر قانون هر فردی که باعث اخلال در نظم عمومی شده تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهد بود.

سرهنگ نوری افزود: به مناسبت ایام نوروز خلافی‌ها قسط بندی خواهد شد همچنین رفع توقیف موتور سیکلت های پلاک قدیمی نیز درحال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز اسباب کشی و جابجایی منازل ممنوع است، اضافه کرد: این روند تنها با اجازه و اخذ مجوز از پلیس ممکن خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: شهروندان در ایام نوروز از رها نمودن منازل خود خودداری کنند و به توصیه‌های پلیس در خصوص نصب تجهیزات لازم مانند دزدگیر، دوربین ودیگر اقدامات محافظتی اقدام کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12342

ارسال نظر