شلوغی و ازدحام شدید در پمپ بنزین های این استان/ ماجرا چیست؟

شلوغی و ازدحام شدید در پمپ بنزین های سیستان و بلوچستان خبرساز شد.

شلوغی و ازدحام شدید در پمپ بنزین های این استان/ ماجرا چیست؟

شلوغی و ازدحام شدید در پمپ بنزین های  سیستان و بلوچستان خبرساز شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ بازرس کل استان سیستان و بلوچستان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، امروز چهارشنبه از جایگاه‌های عرضه سوخت شهر زاهدان بازدیدکردند.

مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان  در این بازدید گفت: این بازدید به منظور شفاف‌سازی فعالیت‌ها و بررسی سامانه‌های نظارتی شرکت در جایگاه‌های سوخت انجام شد.

قربانعلی مردانی با اشاره به اینکه، خدمات شرکت به صورت شفاف و بدون وقفه در جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود افزود: سامانه‌های نظارتی این شرکت از جمله سامانه کارت هوشمند سوخت به منظور مدیریت بر عرضه سوخت و امکان دسترسی به تراکنش های سوختگیری در تمامی جایگاه‌های منطقه فعال است.

وی همچنین در زمینه نظارت الکترونیکی بر جایگاه‌های سوخت نیز گفت: تمامی جایگاه های منطقه زاهدان به دوربین تحت شبکه مجهز بوده و تصاویر آن از راه دور قابل بررسی‌ است.

مدیر منطقه زاهدان یکی دیگر از سامانه‌های کنترلی و نظارتی در جایگاه‌های سوخت را سامانه دوربین پلاک خوان برشمرد و افزود: دوربین پلاک خوان در جایگاه های سوخت منطقه نصب شده و قابلیت بررسی وضعیت خودروهای ورودی به جایگاه ها و ارائه گزارش در این زمینه را دارد.

مردانی با اشاره به اینکه فروش سهمیه و قاچاق سوخت به عنوان یک پدیده اجتماعی زیان بار در استان رواج یافته ‌است گفت: فروش سهمیه سوخت به عنوان یک فرهنگ غلط در ذهن بسیاری از مردم شکل گرفته و غافل از عواقب خطرناک اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این معضل بزرگ، به فروش سهمیه سوخت اقدام می کنند که این امر علاوه بر تبعات متعدد و ابعاد گسترده آن، باعث شلوغی و ازدحام در جایگاه‌های سوخت می‌گردد.

مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از حضور بازرس کل استان در بازدید از جایگاه های سوخت، خواهان همکاری بیشتر سازمان‌های متولی و نظارتی در زمینه نظارت بر توزیع و مصرف سوخت شد و از سازمان‌های مسئول خواست با مظاهر علنی قاچاق سوخت که به شکلی غیر معمول در سطح شهر زاهدان و سایر شهرهای استان دیده می شود برخورد نمایند.

همچنین غلامرضا کوهی بازرس کل استان و هیأت همراه در این بازدید فرایند عملکرد سامانه‌های کارت هوشمند سوخت، دوربین پلاک خوان، توزیع سوخت به مسافرین و فاقدین کدینگ را مورد بررسی قرار دادند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121722

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر