زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان را تشریح کرد.

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان را تشریح کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث گفت: وراث به هیچ عنوان نباید منتظر پیامک های ارسالی از سوی این سازمان باشند.

مهدی حاجی‌وند افزود: برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نمی شود و افراد توجه داشته باشند که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث نیاز به کلیک کردن روی هیچ لینک نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین افراد نیازی ندارد شماره گیری و تماسی داشته باشند تنها کافی است مدارک مورد نیاز که پیش‌تر اعلام شده بود را آماده و به شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

حاجی وند اظهار کرد: تنها کافی است که یکی از وراث سجامی و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشد. باید بر این نکته تاکید کرد که وراثی که از طریق بازار سرمایه یعنی شعب کارگزاری‌ها و شعب بانک‌های منتخب اقدام به انحصار وراثت سهام عدالت کنند فرآیند برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

او پیش از این هم گفته بود؛ بعد از بررسی و طی شدن مراحل در کوتاه مدت سهام عدالت متوفی میان وراث توزیع و تمام سود انباشته آن هم در انتهای سال با مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای افراد پرداخت خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120170

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر