خانه‌های ارزان‌قیمت هم بدون مشتری ماند!

اگر قصد خرید ملک با نقدینگی اندک را دارید می توانید در محله خلیج فارس آپارتمان های مناسبی پیدا کنید.

خانه‌های ارزان‌قیمت هم بدون مشتری ماند!

اگر قصد خرید ملک با نقدینگی اندک را دارید می توانید در محله خلیج فارس آپارتمان های مناسبی پیدا کنید.

به گزارش عرشه آنلاین، محله خلیج فارس در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده و این محله در منطقه ۱۸ شهر تهران قرار گرفته و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است.بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در این محله، با بودجه‌‌  زیر دو میلیارد تومان می‌توان خانه خرید؛ یک واسطه‌گر ملکی در محله خلیج فارس با اشاره وضعیت رکود بازار معاملات در گفتگو با اکوایران می‌گوید: اکثر متقاضیانی که در بازار ملکی این محله وجود دارد با سرمایه کمی معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان مراجعه می‌کنند و بیشتر از این توان خرید ندارند.

به گفته وی، در این محله برای مثال یک واحد ۴۶ متری و دارای سند تک برگ و طبقه سوم، بدون آسانسور و پارکینگ، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

این مشاور ملکی افزود: در این محله قیمت هر مترمربع مسکن از ۳۵ میلیون تومان تا ۶۰ میلیون تومان تعیین می‌شود که البته واحدی که برای هر مترمربع مساحت آن ۶۰ میلیون تومان تعیین شده با امکانات و نوساز است.

در این محله واحدی با ۹۳ مترمربع زیربنا و ۵ سال ساخت، ۵ میلیارد تومان و آپارتمانی ۶۳ متری و نوساز، ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای واحدی با ۱۰۵ مترمربع مساحت و نوساز، ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و برای واحدهای دیگر با ۷۲ مترمربع زیربنا و ۱۲ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت روز مسکن

منبع: اکوایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119895

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر