قیمت بنزین شناور می‌شود /تصمیم جدید مجلس درباره تغییر سهمیه و قیمت بنزین / ویدئو

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیونِ کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت :در برنامه هفتم ما مصوب کردیم که قیمت یارانه‌ای بنزین نباید تغییری بکند اما اینکه چقدر سهمیه یارانه‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد دست دولت است.

قیمت بنزین شناور می‌شود /تصمیم جدید مجلس درباره تغییر سهمیه و قیمت بنزین / ویدئو

مجلس تصمیم جدیدی برای قیمت بنزین گرفت . براساس این تصمیم که باید به تصویب شورای نگهبان برسد و دولت نیز اجرا کند قیمت بنزین براساس مصرف افراد شناور خواهدشد

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیونِ کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گفتگو با خبرفوری گفت :در برنامه هفتم ما مصوب کردیم که قیمت یارانه‌ای بنزین نباید تغییری بکند اما اینکه چقدر سهمیه یارانه‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد دست دولت است.

طبق برنامه هفتم دولت می‌تواند همانطور که در آب برق و گاز با توجه به میزان مصرف با یک شیب قیمت افزایش می‌یابد در بنزین هم همچنین عوارضی بسته شود.

برنامه هفتم توسعه برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان سال ۱۴۰۷ اجرا خواهد شد.

طبق برنامه هفتم دولت می‌تواند همانطور که در آب، برق و گاز، باتوجه به میزان مصرف با یک شیب قیمت افزایش می‌یابد در بنزین هم چنین عوارضی بسته شود.

برخی استدلال می‌کنند که اگر به همه سهمیه بنزین بدهیم، مردم از بالا رفتن قیمت بنزین استقبال می‌کنند

با اینکه به افراد سهمیه بنزین بدهیم مخالفم. اگر بخواهیم این استدلال را بپذیریم برای آموزش هم باید بپذیریم. شما سه تا بچه دارید من بچه ندارم. بچه شما که می‌رود مدرسه دولتی دارد از یارانه استفاده می‌کند من استفاده نمی‌کنم پس باید آن یارانه را هم به من پرداخت کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116347

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر