خبر مهم برای یارانه بگیران | اتفاق عجیب در پرداخت یارانه آبان ماه

ایرانی‌ها در پرداخت یارانه‌های آبان ماه با تاخیر مواجه شدند، به‌طوری‌که بانک‌ها طبق معمول وجوه را حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه به جای ساعت ۱۲ صبح روز بیست و یکم به حساب‌ها منتقل کردند.

خبر مهم برای یارانه بگیران | اتفاق عجیب در پرداخت یارانه آبان ماه

در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود.

به گزارش عرشه آنلاین، ایرانی‌ها در پرداخت یارانه‌های آبان ماه با تاخیر مواجه شدند، به‌طوری‌که بانک‌ها طبق معمول وجوه را حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه به جای ساعت ۱۲ صبح روز بیست و یکم به حساب‌ها منتقل کردند.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بیستم آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد و ساعت ۱۲ بامداد قابل برداشت می‌بود. این در حالی است که برخی بانک‌ها یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را صبح روز یکشنبه واریز کرده و برخی دیگر هنوز مبادرت به واریز این مبلغ نکرده‌اند.

برخی بانک‌ها یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ را صبح روز یکشنبه واریز کرده و بعضی دیگر هنوز مبادرت به واریز این مبلغ نکرده‌اند.

در عین حال برخی شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس،‌ عنوان کردند که یارانه آنها واریز نشده است،‌این مساله را در تماس با روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیگیری کردیم،‌ به گفته حسینی مدیر اطلاع‌رسانی این سازمان یارانه افراد به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، اما یان ماه به دلیل بروز مشکل فنی و نرم افزاری برخی بانکها،‌ یارانه‌ها مشتریان آنها به تدریج تا آخر هفته واریز می‌شود و مشکلی در این زمینه نیست.

پیگیری مهر از سازمان هدفمندی یارانه‌ها پاسخی دریافت نشد. چندی است از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن از صدک‌بندی می‌شود؛ کلیت این کار برای تحلیل دقیق‌تر و معقول‌تر کردن عدالت انجام بوده و عنوان می‌شود ارتباطی به قطع یارانه‌ها ندارد؛ اما کسانی که با آزمون وسع جدید به صدک‌های بالا و غیرمشمول وارد می‌شوند، یارانه آنها قطع خواهد شد. حال باید دید این تأخیر یارانه‌ها ادامه دارد؟ آیا این تأخیر ارتباطی به جایگزینی صدک‌بندی به جای دهک بندی دارد

در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون خانوار به تعداد حدود ۷۸ میلیون نفر در دهکهای ۴ تا ۹ یارانه معیشتی ماهانه ۳۰۰ هزار تومان و برای ۳ دهک کم درآمد ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شده و از امروز قابل برداشت است.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114072

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • علی طراویان

        آقای‌مسئول‌‌ جان‌مادرت‌کسی‌که‌احتیاج‌داره‌‌یارانه‌بدهید‌‌ چرا‌یارانه‌به‌من‌نمیدهید‌‌‌خودت‌تحقیق‌کن‌‌ من‌مستحق‌هستم‌یا‌نه‌ ثبت‌نام‌هم‌کردم‌۵الی‌۶‌ماه....ممنون‌

      ارسال نظر