آغاز پرداخت وام 100 میلیون تومانی به کارمندان، کارگران و بازنشستگان در بانک رفاه + شرایط و مدارک موردنیاز

بانک رفاه به کارگران و حقوق بگیران و بازنشستگان این بانک وام 100 میلیون تومانی اعطا می کند.

آغاز پرداخت وام 100 میلیون تومانی به کارمندان، کارگران و بازنشستگان در بانک رفاه + شرایط و مدارک موردنیاز

بانک رفاه به کارگران و حقوق بگیران و بازنشستگان این بانک وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می کند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

 اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت ودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

هدف بانک رفاه از ارائه این طرح تسهیلاتی چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۴۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۴۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۵۸۱ تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109668

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر