قیمت دلار

قیمت دلار چند شد؟ | قیمت دلار سه شنبه 11 مهر 1402

امروز (سه شنبه 11 مهر ماه 1402) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار چند شد؟ | قیمت دلار سه شنبه 11 مهر 1402

قیمت دلار در شهریور ماه با کمترین نوسان روبرو بود و در کانال 46 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد و قیمت دلار داشته باشند. قیمت دلار روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش کاهش قیمت را تجربه کرد.

قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲

به گزارش عرشه آنلاین، دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۹,۴۵۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۰۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۱,۲۰۳ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۱,۱۹۶ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۱,۱۹۶ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۲۶ تومان کاهش، ۳۶,۳۲۵ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۹,۵۰۰ (چهل و نه هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۱ درصدی به ۴۹,۴۵۰ (چهل و نه هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۴۱,۲۰۳ (چهل و یک هزار و دویست و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۳۶,۴۵۱ (سی و شش هزار و چهارصد و پنجاه و یک ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۳۴ درصدی به ۳۶,۳۲۵ (سی و شش هزار و سیصد و بیست و پنج ) تومان رسید./ اقتصاد نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108457

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر