پیش بینی قیمت طلا

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۸ مهر ۱۴۰۲

قیمت با کاهش ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومانی نسبت به مدت مشابه هفته گذشته به کار خود پایان داد. بازدهی طلا در مدت یاد شده کاهش ۱.۵۴ درصدی داشت.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۸ مهر ۱۴۰۲

قیمت با کاهش ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومانی نسبت به مدت مشابه هفته گذشته به کار خود پایان داد. بازدهی طلا در مدت یاد شده کاهش ۱.۵۴ درصدی داشت.

به گزارش عرشه آنلاین ، در بازار آزاد امروز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۶۲ دلار است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

برخی از فعالان بازار فلز زرد معتقدند تقاضا در بازار طلا نسبت به ایام محرم کمی بهتر شده است. آن‌ها دلیل اصلی ثبات در بازار فلز زرد را نوسانات محدود قیمت دلار می‌دانند و معتقدند اگر دلار کاهشی شود انتظار اینکه تقاضا در بازار طلا افزایش داشته باشد، وجود دارد.

تحلیلگران بازار‌های مالی کاهش قیمت سکه و طلای آب‌شده را بیشتر از دلار می‌دانند و معتقدند این دو بازار به مرز‌های حمایتی میان مدتی رسیده‌اند و در نقطه حساسی قرار دارند.

در هفته‌ای که گذشت اخبار مساعد در بیشتر روز‌ها توانست روند بازار‌های مالی به ویژه طلا و سکه را نزولی کند. اما در دو روز پایانی هفته نخست مهر، اخبار مربوط به وضع تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه‌های حمایت از برنامه پهپادی ایران توانست روند قیمت در بازار دلار و متعاقب آن طلا و سکه را به نفع افزایشی‌های بازار بچرخاند و اندکی صعودی کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107939

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر