رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی هزینه رهن کامل آپارتمان‌های نوساز در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی هزینه رهن کامل آپارتمان‌های نوساز در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش عرشه آنلاین، برای رهن کامل خانه نوساز در تهران به حداقل ۶۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید. با این مبلغ میتوانید یک واحد ۶۰ متری در ستارخان و یک واحد ۷۲ متری در مولوی رهن کنید. اگر بودجه شما در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است، می توانید به متراژهای بالاتر و یا مناطقی کمی بهتر نیز فکر کنید، با مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد ۸۴ متری در تهرانپارس رهن کرد. برای رهن واحدهای بالای ۱۰۰ متر باید مبلغی بیش از ۱ میلیارد تومان پرداخت کنید. رهن کامل خانه نوساز در سهروردی با متراژ ۱۱۰ متر ۱.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت. برای رهن کامل خانه نوساز در پاسداران با متراژ ۹۵ متر نیز باید ۱.۳ میلیارد تومان بپردازید. اگر به دنبال رهن کامل خانه نوساز ۱۰۰ متری در محله هایی ارزانتر هستید، می‌توانید سری به محدوده استاد معین بزنید رهن کامل واحد نوساز در استادمعین۱ میلیارد است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد نوساز در مناطق مختلف تهران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه نوساز در شهر تهران به دست می آورید.

رهن کامل آپارتمان

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای اجاره گذاشته شده، و این رسانه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105935

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر