خبری که جنجالی شد / بانک ملت شکایت کرد!

«حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت!». این مطلبی بود که ۱۹ تیرماه سال جاری به نقل قول از پایگاه خبری تحلیلی رویداد ۲۴ در بولتن نیوز منتشر شد.

خبری که جنجالی شد / بانک ملت شکایت کرد!

«حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت!». این مطلبی بود که ۱۹ تیرماه سال جاری به نقل قول از پایگاه خبری تحلیلی رویداد ۲۴ در بولتن نیوز منتشر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، بولتن نیوز نوشت: «حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت!». این مطلبی بود که ۱۹ تیرماه سال جاری به نقل قول از پایگاه خبری تحلیلی رویداد ۲۴ در بولتن نیوز منتشر شد؛ و مطلب دیگری با این تیتر «سند تازه حقوق نجومی مدیر شرکت واسپاری بانک ملت/ به جای بدنام کردن رسانه خود را از بدنامی نجات دهید» که دو روز بعد، و باز هم به عنوان بازنشر از همان پایگاه خبری تحلیلی قبلی منتشر شد.

جوابیه بانک ملت در مورد حقوق یکی از مدیران بانک

به گزارش بولتن نیوز فکر می‌کنید نتیجه صیانت از حقوق بیت المال چه بود؟ هیچ. مثل خیلی از موارد پیشین، شکایت از بولتن نیوز. مدیریت بانک ملت بجای اینکه در گام اول، با توجه به مستندات موجود، اشتباه صورت گرفته را بپذیرد و در گام بعدی، با عوامل متخلف برخورد کند، مسیر دیگری را طی کرده و از یکسو اقدام به تخریب سایت رویداد ۲۴ نموده و با انتشار نیابتی مطلبی علیه این رسانه سعی کرد تا اعتبار آنرا خدشه دار نماید و از سوی دیگر، با شکایت علیه بولتن نیوز، مثلا خواست که به طور رسمی مانع از تلاش‌های صیانت از حقوق بیت المال این رسانه انقلابی شود.

موضوع شکایت مدیریت بانک ملت از بولتن نیوز آنقدر بچگانه بود که حتی کار به حضور در دستگاه قضایی هم نکشید و قاضی محترم پرونده، در آخرین روز‌های مرداد ماه گذشته، رأسا اقدام به صدور رأی منع تعقیب نمود. در نتیجه تلاش مدیریت بانک ملت برای برخورد قضایی با صیانت کنندگان از حقوق بیت المال صورت گرفته در مجموعه تیرشان کاملا به سنگ خورد. شاید همین قضیه بود که باعث شد خبر دیگری از بانک ملت منتشر شده و در آن مدعی شدند که اساسا چنین پرداختی صورت نگرفته و عامل انتشار آن یکی از مدیران متخلف همین بانک بوده که پیش از این برکنار شده و حالا برای تلافی، چنین خبری را منتشر کرده است.

این در حالیست که اگر واقعا چنین خبری صحت نداشته باشد باید پرسید پس چرا شکایت شما از یکی از رسانه‌های منتشر کننده این خبر با شکست روبه‌رو شد؟ این یعنی دستگاه قضایی هم می‌داند که اتفاقی رخ داده و مدیریت بانک ملت باید پاسخگوی خطای اتفاق افتاده باشد.

علی ایحال به نظر می‌رسد مدیریت بانک ملت باید بداند که ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تهدید و هتاکی و فشار وارد کردن، گرهی باز نمی‌کند، چه اینکه خودش گره جدیدی ایجاد می‌کند. با توجه به روند اتفاقات و مسیری که مدیریت بانک ملت در برخورد با اقدام خارج از عرف صورت گرفته طی کرده است، استعفای مدیریت بانک ملت آن شاید بتواند کمی از آثار خطای صورت گرفته را بکاهد. امیدواریم وزیر اقتصاد که متولی اصلی مدیریت بانک‌های کشور است در جریان مسائل مطرح شده قرار گرفته و این خواسته اصلی را عملی سازد. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103870

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر