قیمت دلار | قیمت دلار امروز | قیمت دلار چند؟ | حواشی افزایش قیمت دلار

قیمت دلار امروز را اینجا بخوانید | قیمت دلار سه شنبه 3 مرداد 1402

امروز (سه شنبه 3 مرداد ماه 1402) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار امروز را اینجا بخوانید | قیمت دلار سه شنبه 3 مرداد 1402

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 48 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. 

قیمت دلار امروز سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲

دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۵۰ تومان افزایش، ۴۸,۳۵۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۱,۲۷۹ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۷.۷۲ درصدی نسبت به ۱۵۵ روز پیش، ۴۱,۵۴۹ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۱۵۶ روز پیش، ۳۰,۴۱۶ تومان معامله شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۳۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۶,۶۸۳ تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد شاهد افزایش ۰.۳۱ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۸,۲۰۰ (چهل و هشت هزار و دویست ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۱ درصدی به ۴۸,۳۵۰ (چهل و هشت هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۱,۲۶۸ (چهل و یک هزار و دویست و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۲ درصدی به ۴۱,۲۷۹ (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۷.۷۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۱۵۵ روز پیش تا ۴۴,۷۶۰ (چهل و چهار هزار و هفتصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۳ - به ۴۱,۵۴۹ (چهل و یک هزار و پانصد و چهل و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

۱۵۵ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۱۵۶ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۱۵۶ روز پیش تا ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۳ - به ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۳۶,۵۴۵ (سی و شش هزار و پانصد و چهل و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۷ درصدی به ۳۶,۶۸۳ (سی و شش هزار و ششصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98832

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر