اطلاعیه مهم آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تغییر محتوای دوره پیش‌دبستانی خبر داد و بیان کرد: در تعدادی از کلاس‌های پیش‌دبستانی دروس ریاضی، فارسی و علوم تدریس شده است که مورد تایید نیست و ضروری است محتوای مورد تأیید آموزش و پرورش در پیش‌دبستانی‌ها آموزش داده شود.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در تعدادی از کلاس‌های پیش‌دبستانی دروس ریاضی، فارسی و علوم تدریس شده است که مورد تایید نیست و باید محتوای موردتأیید آموزش و پرورش در پیش‌دبستانی‌ها آموزش داده شود.

 وجیهه فاضل معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در مراکز پیش‌دبستانی غیرمجاز یا اصطلاحاً زیرزمینی آموزش‌های نامطلوبی ارائه می‌شود، اظهار داشت: باید اهتمام ویژه‌ای به آموزش کودکانی که در مراکز غیرقانونی آموزش دیده‌اند، داشت تا مهارت‌های لازم برای زندگی فردی و اجتماعی متناسب، به آن‌ها ارائه شود.

وی از تغییر محتوای دوره پیش‌دبستانی خبر داد و بیان کرد: در تعدادی از کلاس‌های پیش‌دبستانی دروس ریاضی، فارسی و علوم تدریس شده است که مورد تایید نیست و ضروری است محتوای مورد تأیید آموزش و پرورش در پیش‌دبستانی‌ها آموزش داده شود.

فاضل افزود: با مراکزی که شهریه‌ای بیش از میزان تعیین شده اخذ کنند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دوره آموزشی برای خانواده‌های کودکان صفر تا ۳ سال در نواحی یک و چهار شهر اصفهان برگزار کردیم که با استقبال خوب خانواده‌ها روبرو شد در حال برنامه‌ریزی برای ادامه منظم آموزش‌ها هستیم.

وی با تأکید بر لزوم شرکت نیروهای آموزش ابتدایی در کارگاه‌های ارزشیابی توصیفی تصریح کرد: این کارگاه‌ها کمک می‌کند تا فرایند ارزشیابی توصیفی دانش‌آموزان با دقت بیشتری انجام شود و در این راستا پویش هر مدرسه یک کارگاه ارزشیابی توصیفی راه‌اندازی شد.

فاضل اضافه کرد: تجهیزات آموزشی تهیه شده ویژه دوره ابتدایی در مناطق و نواحی استان اصفهان مورد استفاده قرار گرفته است تا آموزش مطلوب و مورد انتظار به دانش‌آموزان ارائه شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ارزشیابی توصیفی، پوشه‌کار، ارزشیابی پایانی و ارزشیابی مستمر در تعیین نمره پایانی دانش‌آموزان پایه ششم اهمیت دارند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94171

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر