رپورتاژ

بهترین باربری بین شهری کدام است ؟

بهترین باربری بین شهری کدام است ؟

ارزانترین خدمات باربری بین شهری 

انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر برای انجام خدمات باربری بین شهری یکی از مهمترین مواردی است که هموطنان گرامی که قصد انتقال محموله های مختلف دارند با آن مواجه هستند . در بخش صنایع و تولیدات نیز این چالش همواره مشکلات زیادی به وجود آورده است.

با توجه به این موارد ، بر آن شدیم تا با معرفی یکی از بهترین شرکت های باربری بین شهری به شما عزیزان ، امکان انتقال سریع و ساده و ارزان محموله ها را برای شما فراهم نماییم.

شرکت حمل و نقل و باربری بین شهری آنی بار به عنوان یکی از برترین برند های حمل و نقل در کشور به صورت همه روزه امکان انتقال کالاهای مختلف را با ارزانترین تعرفه ها برای شما عزیزان فراهم می نماید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار با بیش از ۳۵ سال سابقه در انتقال محموله های مختلف با کمترین هزینه به روز ترین خودروهای باری را در اختیار شما قرار میدهد تا انتقال محموله ها را در اسرع وقت انجام دهید.

در ادامه مقاله به بررسی برخی خدمات تخصصی مجموعه آنی بار پرداخت خواهد شد.

چه محموله های توسط آنی بار بارگیری می شوند ؟

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در کشور ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

باربری بین شهری نیاز به تجربه و تخصص دارد و از آنجایی که شرکت آنی بار با سالها سابقه در حمل و نقل بین شهری می باشد ، امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است. به صورت کلی ، هر نوع کالا و محموله ای که دارای محدودیت از طرف قانون برای انتقال و جابجایی نیست توسط آنی بار منتقل خواهند شد.

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه
  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی
  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین
  • انتقال مواد اولیه تولیدات
  • حمل و نقل سنگ و سرامیک
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات باربری بین شهری ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد .

باربری بین شهری با انواع خودروی باری

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل و باربری در کشور است که امکان بارگیری و انتقال کالاهای مختلف را برای شما فراهم می نماید . خودروهای باربری مورد استفاده در شرکت آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع ایسوزو و خاور ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

هر یک از این خودروهای باربری برای شرایط متفاوت و محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت ، بهتر است برای ثبت سفارش و درخواست باربری با کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار در تماس باشید و بهترین و کاملترین اطلاعات را از ایشان بخواهید.

باربری بین شهری

معتبر ترین باربری بین شهری با بهترین بیمه نامه

همانطور که می دانید محموله های مختلف چه کم ارزش و چه پر ارزش باید برای اطمینان از حفظ سلامت و سرمایه صاحبین آنها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند تا در صورت بروز حوادث و خسارات امکان جبران آن فراهم باشد.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف به صورت بین شهری از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه صاحبین بار در اسرع وقت خسارات خود را دریافت نمایند.

از همین جهت ، شرکت حمل و نقل آنی بار از بیمه ایران برای انتقال کالاها استفاده می نماید و تا سقف 100 میلیون تومان بیمه رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا علاوه بر افزایش ایمنی ، هزینه های شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

باربری تبریز به صورت همه روزه

همانطور که می دانید ، تبریز یکی از شهر های بسیار مهم و البته صنعتی کشور است که دارای شهرک های صنعتی متعدد و نواحی صنعتی است . مجموعه آنی بار برای ارائه خدمات باربری تبریز به صورت همه روزه دفتر شعبه تبریز خود را افتتاح نموده است و امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف را فراهم نموده است .

در باربری تبریز به صورت بین شهری ، همه روزه انتقال محموله ها به همه شهر ها و شهرستان های کشور انجام میشود و بدون محدودیت خاصی می توانید ارسال کالاهای خود را انجام دهید .

برای باربری تبریز نیز بهترین و مناسب ترین خودروهای باربری با کمترین هزینه آماده ارسال محموله های شما هستند و مشاوره تخصصی و رایگان نیز در این راستا درخدمت شما خواهد بود .

باربری بین شهری

باربری ارومیه با کمترین هزینه

یکی از شهر های بزرگ و صنعتی کشور ارومیه است . ارومیه در استان آذربایجان غربی واقع شده است و به دلیل وجود تعداد زیاد کارخانجات صنعتی و ارسال محموله ها به نقاط مختلف کشور ، همه روزه نیاز به خودروهای باری بسیار احساس می شود .

در باربری ارومیه به سایر نقاط کشور انواع تریلی ، کامیون و خاور در اختیار شما قرار میگیرد تا امکان انتقال کالاهای مختلف برای شما عزیزان فراهم شود . آنی بار برای انتقال محموله های شما از ارومیه به سایر شهر های کشور از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز هرگونه حادثه امکان جبران خسارات نیز فراهم باشد 

باربری اصفهان

یکی از مهمترین استان های ایران ، اصفهان است که به عنوان مرکز صنعت ایران شناخته می شود . در استان اصفهان شرکت ها و کارخانه خات بسیاری وجود دارند که از جمله آنها می توان به کارخانه فولاد و صنایع سنگین از این دست اشاره نمود . کارخانجات استان سمنان برای تامین نیاز نقاط مختلف کشور نیز صادرات خود را به شهرستان ها دارند و نیاز به یک شرکت باربری بین شهری معتبر و مطمئن در این استان به شدت حس میشد .

از همین جهت ، مجموعه آنی بار برای ارائه خدمات باربری اصفهان یک شعبه نیز در این شهر افتتاح نموده است تا بهترین و کاملترین خدمات را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد .

باربری اصفهان آنی بار انواع خودروهای باری با ابعاد و توان حمل مختلف را در اختیار شما قرار میدهد تا انتقال کالاهای شما به صورت ارزان و تخصصی انجام شود

ثبت سفارش و مشاوره رایگان برای باربری بین شهری

همانطور که گفته شد ، مجموعه حمل و نقل آنی بار یک شرکت ثبت شده و معتبر می باشد که با بیش از ۳۰ سال سابقه در انتقال انواع بار و کالا می تواند تمامی خدمات حمل و نقل را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد .

اگر قصد دارید باربری بین شهری را با بهترین کیفیت تجربه کنید تنها کافیست با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید . مشاوره تخصصی کارشناسان در افزایش سرعت حمل و نقل و کاهش هزینه های باربری بسیار موثر خواهد بود .

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت آنی بار ( anibar.net ) نیز اطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه بدست آورید .

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84557

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر