ماجرای پرهیاهوی مفقودشدن «یسنا» ۴ ساله + عکس و فیلم

چند روزی است که موضوع مفقودشدن یسنا دیدار، دختر ۴ ساله در روستای یلی‌بدراق کلاله در گلستان در صدر اخبار قرار دارد؛ اما ماجرای مفقودشدن این دختر چیست؟

ماجرای پرهیاهوی مفقودشدن «یسنا» ۴ ساله  + عکس و فیلم

این مطلب به روز شده است 

 یسنا زنده پیدا شد

«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت.

چند روزی است که موضوع مفقودشدن یسنا دیدار، دختر ۴ ساله در روستای یلی‌بدراق کلاله در گلستان در صدر اخبار قرار دارد؛ اما ماجرای مفقودشدن این دختر چیست؟

مادر یسنا بعد‌ازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت به‌همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش، بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به‌دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده، کودک مفقود می‌شود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی‌بدراق کلاله» ازسوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد و از همان دقایق اولیه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امدادونجات هلال‌احمر دست‌به‌کار شده و تلاش برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل شده و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز اثری از این دختربچه یافت نشده.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه چند روز پس از گمشدن «یسنا دیدار»، هنوز هیچ نشانه‌ای از این کودک چهار ساله کلاله‌ای پیدا نشده است گفت: جستجوی‌های تخصصی برای پیدا کردن این کودک ادامه دارد.

قاسم غریب آبادی  اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

یسنا دیداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135961

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر