دو فوتبالیست لیگ برتری به اتهام تجاوز دستگیر شدند

دو فوتبالیست به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شده و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

 دو فوتبالیست لیگ برتری به اتهام تجاوز دستگیر شدند

دو فوتبالیست  به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شده و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

به نقل از ورزش سه، پلیس با یک بازیکن ۱۹ ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

نشریه دیلی میل خبر داد؛ دو فوتبالیست شاغل در لیگ برتر انگلیس که هم‌تیمی هستند، پس از گزارش تجاوز جنسی توسط پلیس در ورزشگاه خانگی تیم‌شان دستگیر شده‌اند.

طبق گزارش‌های سان و دیلی‌میل، پلیس یک بازیکن ۱۹ ساله را به ظن حمله و کمک به تجاوز جنسی در استادیوم و پس از ترک زمین به طور رسمی دستگیر کرده است. بازیکن دیگر که او نیز ۱۹ ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت.  

سخنگوی پلیس نیز در گفت‌وگو اعلام کرد که هر دو بازیکن در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده‌اند تا تحقیقات بیشتری انجام شود.

یک منبع همچنین به سان گفت که پلیس به استادیوم رسید و با یکی از بازیکنان در یک اتاق خصوصی در داخل زمین صحبت کرد. آنها افزودند که او با فردی دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب دستگیر شد.

سخنگوی باشگاه به سان گفت: از آنجایی که این موضوع اکنون در تحقیقات پلیس است، باشگاه فوتبال در این مرحله اظهار نظر بیشتری نخواهد داشت.

بازیکن دیگر که او هم ۱۹ ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت: "افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد ۱۹ ساله‌ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد ۱۹ ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

 

منبع: مشرق

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134767

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر