مرگ دلخراش پسر دانش آموز در مترو‌ی تهران (16+)

پسر ۱۷ ساله بر اثر برخورد با قطار در ایستگاه متروی سرسبز جان باخت.خانواده او مدعی هستند ازدحام جمعیت ایستگاه باعث پرت شدن او به مقابل قطار شده است.

مرگ دلخراش پسر دانش آموز در مترو‌ی تهران (16+)

 پسر ۱۷ ساله بر اثر برخورد با قطار در ایستگاه متروی سرسبز جان باخت.خانواده او مدعی هستند ازدحام جمعیت ایستگاه باعث پرت شدن او به مقابل قطار شده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ جام جم نوشت ظهر امروز ، خانواده ای با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردندکه پسر ۱۷ ساله شان راهی مدرسه بوده که  در متروی تهران دچار حادثه شده و فوت کرده است.

ظهر امروز، خانواده‌ای با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردندکه پسر ۱۷ ساله‌شان راهی مدرسه بوده که در متروی تهران دچار حادثه شده و فوت کرده است.

پدر این کودک در اظهاراتش به بازپرس جنایی گفت: پسر نوجوان تنها فرزندمان و پشت کنکوری بود. روز شنبه راهی مدرسه‌اش شد اما چند ساعت بعد از طریق کلانتری تهران‌نو متوجه شدیم که پسرمان در ایستگاه سرسبز در خط دو متروی تهران با قطار برخورد کرده و به بیمارستان منتقل و فوت شده است پس از پرس‌وجو در محل حادثه متوجه شدیم آن روز جمعیت زیادی منتظر قطار بودند و ازدحام باعث شده پسرم به مقابل قطار پرت شود.

این در حالی است که مسوولان مترو مدعی شدند ، پسر نوجوان خودش دچار حادثه شده و کسی او را هل نداده است. 

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با دستور قضایی قرار شد که دوباره از راهبر قطار، شاهدان و مسئولان ایستگاه محل حادثه تحقیقات لازم انجام گیرد. 

همچنین فیلم دوربین‌های مداربسته نیز بازبینی تا علت حادثه مشخص شود.منبع: جام‌جم

دیروز رکنا نوشت  ساعت ۷:۴۵ دقیقه روز شنبه اول اردیبهشت سال جاری مرد جوانی در اقدامی ناگهانی وارد حریم ریلی ایستگاه مترو سرسبز شده و زمانی که قطار وارد ایستگاه می شود با این جوان که هیچ مدرک شناسایی همراه نداشته برخورد می کند.

مرد جوان در این حادثه به شدت مصدوم شده بود توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود و مترو تهران صبح امروز این حادثه دقایقی تاخیر داشت که پس از برقراری نظم در ایستگاه مترو ، حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134442

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر