بیوگرافی بازیگران ایرانی و ترکیه ای سریال مست عشق + جزئیات اکران

فیلم مست عشق، یکی از جدیدترین فیلم‌های مشترک بین ایران و ترکیه است و به‌زودی در اولین چهارشنبه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ روی پرده‌ سینماهای کشور اکران خواهد شد. تهیه‌کننده این فیلم مهران برومند و کارگردان آن حسن فتحی است.

بیوگرافی بازیگران ایرانی و ترکیه ای سریال مست عشق + جزئیات اکران

فیلم مست عشق، یکی از جدیدترین فیلم‌های مشترک بین ایران و ترکیه است و به‌زودی در اولین چهارشنبه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ روی پرده‌ سینماهای کشور اکران خواهد شد. تهیه‌کننده این فیلم مهران برومند و کارگردان آن حسن فتحی است. این فیلم روایتگر بخشی از داستان زندگی مولانا و شمس تبریزی است. قبل از خرید بلیط مست عشق، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ زیرا در این مطلب قصد داریم شما علاقه‌مندان را با بیوگرافی بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای فیلم جذاب مست عشق آشنا کنیم.

فیلم مست عشق

آشنایی با بیوگرافی بازیگران ایرانی فیلم مست عشق

سه بازیگر ایرانی معروف در این فیلم‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند‌. در ادامه با بیوگرافی آن‌ها آشنا خواهید شد:

بیوگرافی پارسا پیروزفر

ایفای نقش اول مست عشق، یعنی مولانا، برعهده بازیگر خوش‌چهره ایران، پارسا‌ پیروزفر بوده است. این بازیگر متولد 21 شهریور سال 1351 در تهران است و تا‌کنون در آثار درخشانی مانند فیلم پری، سریال در پناه تو، فیلم مهمان مامان، فیلم تی‌تی، سریال در چشم باد و سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته است. پیروزفر علاوه‌بر بازیگری در رشته‌های هنری نقاشی، خلق داستان‌های مصور، صدا پیشگی، کارگردانی تئاتر و تدریس در دانشگاه نیز مهارت دارد.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر نقش شمس تبریزی متولد 14 بهمن سال 1352 در تهران است. او ابتدا کار خود را را با مجری‌گری برنامه تلویزیونی اکسیژن آغاز کرد؛ اما به مرور برای بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نیز دعوت شد. از آثار معروف این هنرمند نامی می‌توان به سریال پس از باران، فیلم رخساره، فیلم شمعی در باد، فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه، فیلم محیا، سریال پوست شیر و سریال گناه فرشته اشاره کرد.

بیوگرافی حسام منظور

یکی دیگر از بازیگران ایرانی که در فیلم مست عشق نقش حسام‌الدین چلبی را بازی کرده، حسام منظور است. این بازیگر در 18 آذر سال 1359 در شهر تهران متولد شد و در بازی سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. از آثار سینمایی معروف او نیز می‌توان به فیلم تلفن همراه رئیس جمهور اشاره کرد. حسام منظور مدرک فوق لیسانس کارگردانی را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران ترکیه‌ای فیلم‌ مست عشق

تعداد بازیگران ترکیه‌ای آقا و خانم مست عشق، هفت بازیگر است که در ادامه با بیوگرافی آن‌ها نیز آشنای‌تان خواهیم کرد:

بیوگرافی بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan)

بوراک توزکوپاران متولد 14 نوامبر 1992 میلادی در استانبول نقش سلطان ولد را در مست عشق بازی کرده است. از آثار این بازیگر جوان می‌توان به بازی سریال‌های گوزل و گل‌های شکسته و فعالیت در گروه موسیقی پروانه اشاره کرد.

بیوگرافی بوران کوزوم (Boran Kuzum)

نقش علاءالدین در مست عشق را بازیگر جوان ترکیه‌ای بوران کوزوم بازی کرده است. او متولد 1 اکتبر سال 1992 است و 31 سال سن دارد‌.‌ از دیگر آثار او می‌توان به بازی در سریال ترکیه‌ای آنالار و آنه‌لر اشاره کرد‌. این بازیگر قبل از ورود به عرصه هنر بازیگری، در رشته اقتصاد مشغول تحصیل بود.

بلیط فیلم مست عشق

هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل در فیلم مست عشق نقش دختر مولانا، کیمیا خاتون را بازی کرده است. این بازیگر زیبا متولد 24 نوامبر سال 1993 است و از سن 20 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. از سریال‌های مطرحی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان سریال چکاوک را نام برد.‌ این بازیگر در سال 2012، مقام دوم زیبایی آذربایجان را به خود اختصاص داد.

بنسو سورال (Bensu Soral)

بنسو سورال خواهر هانده سورال در 23 مارس سال 1991 متولد شده و در مست عشق، نقش مریم را بازی کرده است. این بازیگر با بازی در سریال دروغگویان کوچک زیبا در سال 2015 مشهور شد. از دیگر آثار این بازیگر می‌توان به سریال نفوذی، کارهای سازمان‌یافته 2، مارماهی پیچیده و مست عشق اشاره کرد.

سلما ارگچ (Selma Ergeç)

یکی دیگر از بازیگران ترکیه‌ای مست عشق، سلملا ارگچ نام دارد. این بازیگر در 1 نوامبر سال 1978 در آلمان متولد شده است. او با بازی در نقش خدیجه در سریال حریم سلطان به شهرت رسید. این بازیگر به چند زبان زنده دنیا مسلط است. یک فرزند پسر، حاصل ازدواج سلما ارگچ با جان اوز در سال 2015 است.

ابراهیم چلیکول (İbrahim Çelikkol)

ابراهیم چلیکول در مست عشق نقش اسکندر را ایفا کرده است. این بازیگر در 14 فوریه سال 1982 از پدر عرب و مادر یونانی در ترکیه متولد شد و با بازی در فیلم فتح 1453 به اوج شهرت رسید. او علاوه‌بر بازیگری به‌عنوان مدل و بسکتبالیست نیز فعال است. سریال عفت نیز از سریال‌های معروف چلیکول است. او در این سریال به‌عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد معرفی شد.

خالد ارگنچ (Halit Ergenç)

خالد ارگنچ بازیگر و خواننده معروف ترکیه‌ای متولد 30 آوریل سال 1970 است و علاوه‌بر مست عشق، در سریال‌های ترکی مانند حریم سلطان و هزار و یک شب نیز به ایفای نقش پرداخته است. جالب است بدانید این بازیگر از قبل از ورود به عرصه بازیگری، فروشنده و اپراتور کامپیوتر بود.

بلیت فیلم مست عشق

خرید بلیت فیلم مست عشق به‌صورت آنلاین از بزرگ‌ترین مرجع فروش بلیت سینما

در این مطلب به بیوگرافی بازیگران فیلم جدید مست عشق پرداختیم. این فیلم قرار است به‌زودی در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 اکران شود. برای خرید بلیط فیلم مست عشق می‌توانید به سایت یکی از بزرگ‌ترین مراجع فروش آنلاین بلیت سینما مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134305

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر