سود سهام عدالت | سهام عدالت

اعلام تاریخ دقیق واریز سود جدید سهام عدالت

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

اعلام تاریخ دقیق واریز سود جدید سهام عدالت

مرحله سوم سود سهام عدالت  امسال برای سهامداران واریز می شود 

به گزارش عرشه آنلاین، طبق وعده‌ها قرار است مرحله سوم  واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان  سهام انجام شود. 

امشب در برنامه صف اول عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی شد و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس به سوالاتی پاسخ داد

عشقی در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

مرحله جدید سود سهام عدالت کی خواهد بود؟

در شروع سال جدید محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تسویه حساب شرکت‌ها با جاماندگان سود سهام عدالت در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت خبر داد و مدتی بعد عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور اعلام کرد سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ در خرداد ماه ۱۴۰۳ واریز می‌شود.

پیشتر در سال ۱۴۰۱ نیز افرادی که در پایان سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده بودند در مردادماه سود خود را دریافت کردند و به نظر می‌رسد امسال نیز قرار است طی یک مرحله جدید با این افراد تسویه شود. بنابراین زمان واریز اولین سود سهام عدالت در سال جدید خردادماه خواهد بود که در این مرحله تنها برای افرادی که در سال ۱۴۰۲ سود خود را به طور کامل دریافت نکرده‌اند، سود سهام عدالت واریز خواهد شد.

در صورتی که در خردادماه پرونده سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ بسته شود، پرونده سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ باز خواهد شد. سال گذشته اخباری مبنی بر احتمال سه مرحله‌ای شدن واریز سود سهام عدالت مطرح شد اما در نهایت سود سهام عدالت طی دو مرحله واریز شد. باید دید آیا در سال جاری نیز سود سهام عدالت طبق روال سال‌های گذشته به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود یا نحوه پرداخت آن تغییر خواهد کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133844

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر