روز و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان با سرمربی گری سید جلال حسینی

تاریخ و روز و زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان در بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰3 چه روزی است؟

روز و ساعت  بازی پرسپولیس و ملوان با سرمربی گری سید جلال حسینی

تاریخ و روز و زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان در بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰۳ چه روزی است؟

زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان در بیست و سوم

دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی از هفته  بیست و سوم  مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در روز پنج شنبه  ۲۴ فروردین  ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف هم می روند.

هدایت پرسپولیس مقابل ملوان توسط سیدجلال

با توجه به اخراج اوسمار ویرا در بازی مقابل گل گهر برای بازی بعدی محروم سد و سیدجلال به جای پرسپولیس را مقابل ملوان هدایت می کند.

 سید جلال حسینی در ملوان بندر انزلی چهره شد و خیلی‌ها این استعداد بزرگ را از تیم دوست داشتنی شمال کشور شناختند.با توجه به اخراج ویرا در بازی با گل گهر سیرجان حالا سید جلال باید مثل دقایقی از این بازی در دیدار با ملوان بندر انزلی هم لب خط برود و بازیکنان پرسپولیس را هدایت کند.سرمربی برزیلی سرخپوشان هم قاعدتا باید از روی سکوها به هدایت تیمش بپردازد و با سید جلال در ارتباط باشد.ویرا البته به اخراج خود در بازی با گل گهر شدیداً اعتراض داشت و خود را مستحق دریافت کارت قرمز نمی‌دانست اما نظر موعود بنیادی فرد چیز دیگری بود و در بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و گل گهر دو بار به سرمربی پرسپولیس کارت نشان داد.سید جلال حسینی چندی قبل به نحوه قرارداد خود اعتراض داشت که ظاهرا این مشکل حل شد و دوباره وی به کادر فنی پرسپولیس پیوست و حالا باید یکی از حساس‌ترین روزهای کاری خود را مقابل تیم سابقش یعنی ملوان بندر انزلی سپری کند.گفتنی است پرسپولیس و ملوان هر دو در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های خارج از خانه خود را با یک گل بردند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132761

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر