تابستان جهنمی در پیش است؛ هشدار چهره برتر هواشناسی درباره بحران سال ۱۴۰۳

تابستان خطرناکی در پیش داریم | ممکن است هر کسی با یک دبه در خیابان به دنبال آب بگردد |هشدار چهره برتر هواشناسی ایران درباره بحران آب در سال ۱۴۰۳

تابستان جهنمی در پیش است؛ هشدار چهره برتر هواشناسی درباره بحران سال ۱۴۰۳

محمد اصغری کارشناس برجسته هواشناسی هشدار داد که اگر در تابستان پیش رو، مردم الگوی مصرف آب را رعایت نکنند تابستان سختی در پیش خواهد بود.

 محمد اصغری در این ویدئو می‌گوید که حتی ممکن است در تابستان برخی از مردم دبه به دست در خیابان‌ها به دنبال آب بگردند.

پیش از این مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفته بود : انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

صادق ضیائیان   در مورد پیش‌بینی وضعیت جوی فصل بهار سال جاری بیان کرد: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود، البته این احتمال که بارش‌های خوب فروردین و نیمه اول اردیبهشت کم بارشی‌های سال گذشته را جبران کند کم است و به احتمال زیاد تا اواخر بهار و در مجموع سال زراعی که از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تا آخر بهار ۱۴۰۳ است باز هم با کم بارشی در اغلب استان‌ها مواجه باشیم. البته وضعیت جوی استان‌ها با هم متفاوت است و ممکن است برخی مناطق پربارش باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132018

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر