واکنش عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی واکنش نشان دادند

واکنش  عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی و آمارهای او واکنش نشان دادند

رئیسی در توئیتی نوشت: ملت عزیز! رشد اقتصادی در مجموع در سال ۱۴۰۲، بر اساس برآورد مرکز آمار، حداقل ۶ درصد خواهد بود. اکنون سه سال متوالی است که کشور، رشد‌های بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰، کمتر از یک درصد بوده است.

این اظهارات با واکنش آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات رو به رو شد.

آذری جهرمی نوشت: ضمن خدا قوت به جنابعالی و همکاران؛ به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می‌کنند؟ و اگر چنین نیست توضیح داده شود که دلیل این تناقض چیست.

جواد آذری جهرمی

عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی هم نوشت: آقای ⁧رئیسی⁩ بدون اشاره به وعده تک رقمی کردن ⁧تورم⁩: «برخی مدعی بودند که تورم ٣ رقمی در راه است، اما آمار نشان می دهد که تورم کل، چیزی حدود ٤٠ درصد خواهد بود»!

جناب آقای ⁧رئیسی⁩! ‏فکر نمی‌کنید وعده جنابعالی به مردم خیلی مهم‌تر از ادعای برخی است؟! ‏آن برخی باید پاسخگو باشند یا رئیس‌جمهور؟!

 

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتر نوشت:آقای رئیسی گفتند قرار بود تورم سه رقمی شود ما نگذاشتیم!شما متعهد شده بودید که تورم را نصف سپس تک رقمی کنید و نتوانستید.

کدام را مبنای داوری عملکردهای خود قرار می‌دهید؟ تعهدات رسمی را، یا حرفهای پراکنده رسانه‌ای را؟نقض عهد و پیمان بدترین شکست سیاسی و اخلاقی

عباس عبدی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130909

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر