فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ چهارشنبه 1 فروردین 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ چهارشنبه 1 فروردین 1403

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره 270 دیوان حافظ : درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

تعبیر غزل شماره 270 حافظ در فال شما :

معشوق خوبی دارید که آرام دل شماست و همیشه در کنارتان خواهد ماند. شک و بدبینی نسبت به او را از دل خارج کنید زیرا کلامش سرشار از صفا و صمیمیت و عشق است. او به خاطر علاقه ای که به شما دارد سختی های راه را تحمل کرده، قدرش را بدانید که با او به عزت و شوکت خواهید رسید.

نیتی در دل دارید که برای تان مهم و عزیز است. صبر داشته باشید و نگران نباشید. مسافرتان در صحت و سلامت به سر می برد. بیمار به زودی شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ  متولدین خرداد

غزل شماره 259 دیوان حافظ : منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

تعبیر غزل شماره 259 حافظ در فال شما :

از سختی های زندگی خسته شده اید و از مشکلات فرار می کنید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کرده و قوی باشید. غم و اندوه را از دل خود خارج کنید و به درگاه خداوند عبادت کنید.

شما انسان مومن و متعهدی هستید به زودی انشالله به زیارت مشرف خواهید شد، از نماز و عبادت غافل نشوید، به دوستان جانی و صادق خود اطمینان کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

غزل شماره 262 دیوان حافظ : حال خونین دلان که گوید باز

تعبیر غزل شماره 262 حافظ در فال شما :

اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید که به زودی شرمنده کار خود خواهند شد.

غم و تشویش را از دل پاک کنید و با توکل به خداوند و ایمان و اراده راسخ شروع کنید که بی تردید موفق می شوید. سفر زیارتی در پیش دارید. با خانواده و همسر خود خوش اخلاق باشید زیرا او عاشقانه شما را دوست دارد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

غزل شماره 24 دیوان حافظ : مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست

تعبیر غزل شماره 24 حافظ در فال شما :

به عهد و پیمانی که بسته اید، حتی اگر پشیمان شده اید، وفادار بوده و هرگز قول خود را زیر پا نگذارید. امیدتان را از دست ندهید و همه چیز را به خداوند بسپارید و دلبسته مسائل مادی و دنیوی نشوید.

به زودی درهای رحمت خداوند به روی شما باز شده و نعمت و برکت به زندگی تان سرازیر می شود. همه لحظات خداوند را به یاد داشته باشید و از غرور و خودخواهی دوری کنید که کبر بی جا می تواند همه آن چه به دست آورده اید را یکجا به باد فنا دهد.

فـال حـافـظ امروز متولدین شهریور

غزل شماره 460 دیوان حافظ : سلیمی منذ حلت بالعراق

تعبیر غزل شماره 460 حافظ در فال شما :

به عشق کسی مبتلا شده اید که به شما بی توجهی کرده و نظری به دل بستگی های شما ندارد. اگرچه حاضرید برای رسیدن به یار به هرکاری دست بزنید اما بهتر است دست نگه داشته و او را رها کنید.

از لحظات زندگی کمال استفاده را برده و روزهای عمر را به شادی و لذت بگذرانید که عمر کوتاه است. دوستان خوبی دارید، قدرشان را بدانید که شما را به سوی خیر و برکت هدایت می کنند.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

غزل شماره 363 دیوان حافظ : دردم از یار است و درمان نیز هم

تعبیر غزل شماره 363 حافظ در فال شما :

یاد یار شیرین و خاطراتی که با او داشته اید تمام فکرتان را به خود مشغول کرده است. وصال یار درمان دردهای شماست. عهدی که با او داشتید را شکسته اید و این شما را بسیار اندوهگین و ناراحت کرده است.

سرانجام ایام فراق و دوری به پایان خواهد رسید. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز متولدین آبان

غزل شماره 290 دیوان حافظ : دلم رمیده شد و غافلم من درویش

تعبیر غزل شماره 290 حافظ در فال شما :

سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

غزل شماره 28 دیوان حافظ : به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست

تعبیر غزل شماره 28 حافظ در فال شما :

از غم و غضه دوری کنید و زندگی را با شادی بگذرانید. اسرار دلتان را نزد نامحرمان فاش نکنید و درد دل را نزد کسی ببرید که دلسوز شماست و برای خوشبختی شما دعا می کند.

حرص و طمع را از خود دور کرده و مطمئن باشید با صداقت می توانید بر مشکلات غلبه کرده و به مقصود خود برسید. به زودی معامله سودآوری خواهید داشت که برکت را به زندگی شما سرازیر می کند.

از دروغ و فریب و مسائل منفی دور کرده و بدی ها را فراموش کنید تا زندگی سرشار از عشق داشته باشید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره 180 دیوان حافظ : ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

تعبیر غزل شماره 180 حافظ در فال شما :

شوخی و بذله گویی در همه شرایط خوب نیست، مخصوصا اگر به تمسخر دیگران و رنجش آن ها منجر شود. از مسخره کردن دیگران برحذر باشید و با کنایه با آن ها صحبت نکنید.

زندگی بالا و پایین دارد، گاهی در اوج مقام و قدرت هستید، گاهی دیگر در قعر چاه، به آشفتگی های مردم نخندید که ممکن است روزی در جایگاه آن ها قرار بگیرید. این خصلت های ناپسند را ترک کنید تا در دل اطرافیان جا باز کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید عزم خود را جزم کرده و به خودتان متکی باشید. از فکرهای منفی و بیهوده دوری کنید که باعث غم و اندوه خواهد شد.

فـال حـافـظ  متولدین بهمن

غزل شماره 161 دیوان حافظ : کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

تعبیر غزل شماره 161 حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید، با غم و غصه نمی توانید تصمیم درست بگیرید. از روزهای ناخوشی گله مند نباشید که گذرا هستند و در مقابل آن ها باید صبوری پیشه کنید. با شکیبایی دشمنان ستیزه جو به دوستان جانی تبدیل می شوند.

حسودان پیوسته به دنبال راهی برای ناامید کردن شما هستند، به حرف های آن ها توجه نکنید، از خداوند یاری بطلبید و با شرایط بد بسازید تا روزگار خوشی و کامیابی فرا برسد.

فـال حـافـظ امروز متولدین اسفند

غزل شماره 338 دیوان حافظ : من دوستدار روی خوش و موی دلکشم

آموزش شروع کسب و کار آنلاین صد در صد تضمینی

تعبیر غزل شماره 338 حافظ در فال شما :

روزهای عمر به سرعت می گذرد و ایام جوانی به پایان خواهد رسید، اگر قدر این لحظات را ندانید در آینده دچار خسران و پشیمانی می شود اما دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود.

خود را به بی خیالی زده اید، بی خبر از آینده به خوشگذرانی می پردازید و دنبال هوی و هوس خود هستید، از این کارها دست بکشید که عاقبتی جز نگرانی و اضطراب نخواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130708

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر