فال شمع

فال شمع امروز دو شنبه 28 اسفند 1402 | اینجا فال شمع روزانه ات را بخوان

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است.

فال شمع امروز دو شنبه 28 اسفند 1402 | اینجا فال شمع روزانه ات را  بخوان

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد.. ما  سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال سه شنبه 28 اسفند 1402 برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال شمع را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند

فال شمع دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ متولدین فروردین

در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده، بهترین راه این است که با طرف مقابلتان رو در رو بنشینید و صادقانه صحبت کنید. این موش و گربه بازی شما را به جایی نمی رساند. با غم دم ساز نشوید، کاری برای خودتان بکنید، حتی شده برای خودتان موسیقی بگذارید و در خانه برقصید، در خودتان فرو نروید. روزهای سختی را می گذرانید، آینده در دستان توانای شما و موفقیت در چند قدمی تان است. بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید. 

فال شمع سه شنبه  1402 متولدین اردیبهشت

به دیگران کمک کنید تا حالتان بهتر شود. از دوستان ناباب دوری کنید. شخصی قصد فریب شما را دارد. در راهی که قدم گذاشته اید، پیروز می شوید و به چیزی که می خواهید می رسید. این روزها از همسایه تان غافل نشوید. در فعالیت های اجتماعی حضوری فعال دارید که در پی آن به نتایج مثبت و مطلوبی دست خواهید یافت. پذیرای مسافری خواهید بود که با خود خیر و برکت به همراه می آورد. با شخصی آشنا خواهید شد.

فال شمع سه شنبه  1402 متولدین خرداد

سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید. خودتان را با ادعایی بیجا به دردسر نیندازید. شما برای عزیز شدن لزومی ندارد این همه خودتان را تحت فشار بگذارید. برای انجام کاری احتیاج به اجازه و مساعدت شخصی دارید. به سراغ دوستی قدیمی می روید، بهتر است گله و شکایت نکنید. دل به کسی بسته اید و فکر می کنید او از همه بهتر است. همه چیز را برای او می خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایش از هیچ خطری هراس ندارید.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین تیر

دوری تان سر خواهد آمد. برای انجام کاری خودتان را به آب و آتش می زنید. شنیدن خبری تلفنی شاد و امیدوارتان خواهد کرد. یک تنوع تازه در زندگی تان به بهتر شدن حال روحی تان کمک می کند. شخصی که نگرانش هستید، سلامتی اش را به دست می آورد. حرفی را که روی دلتان سنگینی می کند، خواهید گفت. کارهای مهم زندگی را فراموش کرده اید و تنها به دنبال یک مقصود خود راه افتاده اید، شما کمی مردد هستید.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین مرداد

برای کسی بمیرید که اقلا برای شما تب کند. در رابطه عاطفی تان کاری را که دلتان با آن نیست، انجام ندهید. از یک موقعیت کاری استفاده کنید. شاهد اتفاقی خواهید بود پس چشمتان را روی حقیقت نبندید. کاری را که از روی عادت انجام می دهید، ترکش کنید. هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار با ارزش است. دست به کاری زده اید که نیمه کاره رهایش کرده اید. بهانه نیاورید! به سراغش بروید و آن را به اتمام برسانید.

فال شمع سه شنبه  1402 متولدین شهریور

مدتی است از موضوعی رنج می برید که باعث ناراحتی شدید شما شده است. نگران نباشید! به زودی این ناراحتی پایان می یابد. به شما یا یکی از بستگان نزدیکتان موقعیت کاری مهمی پیشنهاد می شود. با شخص فرهیخته ای برخورد می کنید، نصیحت های او را حتما به کار بگیرید که بسیار خیرخواهانه است. اراده و علاقه، عوامل موفقیت شما هستند، پس دست به عمل بزنید و به جلو پیش بروید. در انتظار چیزی هستید، ولی تردید دارید. 

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین مهر

خبری از راه دور به شما می رسد که دلتان را شاد و امیدوارتان می کند. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد و با او صبورتر باشید. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد، دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیفتید. دوری از کسی طاقتتان را طاق کرده. در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین آبان

هر تیری که می اندازید، به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. رفتارتان را که مرور کنید، گمشده خود را می یابید. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید. مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید، ایجاد شود.

فال شمع سه شنبه  1402 متولدین آذر

پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است، لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند، فاصله بگیرید. نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند. شخصی دوستتان دارد و همه حرکات شما را زیر نظر دارد. مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین دی

در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید، حالا وقت عمل است. اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید. کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین بهمن

در جمعی آرامش خود را حفظ و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به زغال می ماند و همکارتان متوجه اشتباهش می شود. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با آن کنار بیایید. این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود.

فال شمع سه شنبه 1402 متولدین اسفند

دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است، نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید و احتمالاتتان را از نو بررسی کنید. دعوتی از شما می شود که بهتر است آن را رد کنید. در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. کمی مهربان تر باشید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130469

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر